Gå til innhold

Vondt i hodet når jeg bøyer hodet fremover.

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av hodepine:-(

Hei jeg har nå den siste måneden hatt jevnlig vondt i hodet. For en stund siden tok jeg 3 tabletter og ingen av de virket.Vanlig så tar jeg 2 stk når jeg har vondt og de virker men ikke denne gangen.Det eneste som hjalp var å legge meg til å sove.Men jeg hadde vondt lenge når jeg lå ned for å sove.Men sovnet til slutt..Så det jeg lurer på:Er det normalt å få en sviende smerte i hodet når man bøyer seg?Jeg har ikke vært hos legen ennå,men tenker å gjøre det snart.Jeg er så redd for at det er noe alvorlig..har aldrig hatt slike smerter når jeg bøyer meg før.Fint om noen kunne svare meg på dette her:-)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...