Gjest ikke signatur Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg finner ikke innlegget der du har svart meg, så derfor tar jeg det her. Han hadde en uke ferie uten at det ble noe sex. Jeg har sagt at jeg ikke kan endre ham men at vi må få det bedre for at jeg skal ha det bra. Han sa at han har sagt flere ganger at han skal prøve, og da sa jeg at det hadde han - men ingenting hadde skjedd. Jeg sa også at dersom det ikke blir bedre så må vi kanskje bo hver for oss. (Men det går ikke nå siden jeg jobber deltid og leieprisene her er svinhøye, og dessuten ønsker jeg at vi får det til.) Jeg sa at enten må jeg godta at det er slik og være misfornøyd, eller så går ikke forholdet. Og mellom oss så sliter dette veldig, og jeg vet ikke om jeg kan ha et forhold der sex nesten er et fremmedord. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284430-prust/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei! Jeg lette også etter tråden vår, lurt å legge ut en ny :-) Trist at dere ikke har fått til noen løsning. Jeg fatter ikke at han ikke prøver... Det hender jo innimellom at jeg ikke har særlig lyst, men ofte gjør jeg det jo for å glede mannen min! Hva sa han da du sa: ''... at enten må jeg godta at det er slik og være misfornøyd, eller så går ikke forholdet.'' Har han forslag til løsning? Jeg mener at i et forhold må begge parter gi og få, og en kan ikek alltid ha det optimalt. Du vil trolig aldri få sex så ofte som du egentlig ønsker, men han bør kunne gi deg noe! '' Og mellom oss så sliter dette veldig, og jeg vet ikke om jeg kan ha et forhold der sex nesten er et fremmedord.'' Jeg synes dere skal prøve en eller annen form for terapi. Det var en tråd i går eller forgårs om hvordan en finner frem til godkjente sexologer rundt om i landet. Går han med på det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284430-prust/#findComment-2284415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei! Jeg lette også etter tråden vår, lurt å legge ut en ny :-) Trist at dere ikke har fått til noen løsning. Jeg fatter ikke at han ikke prøver... Det hender jo innimellom at jeg ikke har særlig lyst, men ofte gjør jeg det jo for å glede mannen min! Hva sa han da du sa: ''... at enten må jeg godta at det er slik og være misfornøyd, eller så går ikke forholdet.'' Har han forslag til løsning? Jeg mener at i et forhold må begge parter gi og få, og en kan ikek alltid ha det optimalt. Du vil trolig aldri få sex så ofte som du egentlig ønsker, men han bør kunne gi deg noe! '' Og mellom oss så sliter dette veldig, og jeg vet ikke om jeg kan ha et forhold der sex nesten er et fremmedord.'' Jeg synes dere skal prøve en eller annen form for terapi. Det var en tråd i går eller forgårs om hvordan en finner frem til godkjente sexologer rundt om i landet. Går han med på det? Jeg husker ikke hva han sa, men jeg føler han ikke tar det så alvorlig. Vi hadde sex på mandag, og jeg har blitt avvist et par ganger etter det. Mandag var det han som tok initiativ - ja for det er da det blir noe. Han vil ikke gå til rådgivning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284430-prust/#findComment-2288249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.