Gå til innhold

litt lei meg

Anbefalte innlegg

Gjest ensomheten.....

kjenner jeg er lei nå... samboren jobber hver dag i uken, jeg er sykemeldt og går bare hjemme å suller, rydder,lager middag ordner og handler. når han kommer hjem om dagene er han trøtt og sliten, mens jeg derimot er litt mer opplagt. men ingenting skjer, han spiser middag og setter seg til å se på tv, der blir han sittende til han legger seg omtrent... og når helgen kommer går han tidlig om morgenen, før jeg er voknet for å styre med sitt...hobby greier... så kommer han hjem i 5-6 tiden og da er jo dagen over... søndagene vokner vi sammen og er med hverandre hele dagen, men finner aldri på noe veldig gøy sammen... spurte i går om vi skulle gå på kino, men da hadde han lovet en mann å se på en jobb, men jeg kunne få være med.. noe som aldri hendte.. og vi ble sittende hjemme nok en kveld!

saken er også den at om 5 uker blir vi tre og jeg vil så gjerne ha den siste tiden der vi er to sammen med han og finne på forskjellige ting..

sex blir det heller ingenting av, er høygravid og all lyst er borte hos begge to.. men i dag kunne jeg tenkt meg litt kos, men hvor er han? han er ikke hjemme hvertfall... :(

litt oppgitt, vet det er en forbigående fase.. men liker den ikke. trenger å være med han disse siste ukene...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284435-litt-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Snakk med ham om dette. Gjør klare avtaler på forhånd at f.eks. på tirsdag skal dere ut og spise, eller spille bowling eller en kino. Da kan han velge hvilke dager som passer for ham. Dette har i allefall fungert for meg og min kjære. Du kan jo selvfølgelig også forsøke å finne på noe på dagtid, sammen med noen venner. Ikke sitt hjemme og "sulle" selv om han er ute med sine kompiser:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284435-litt-lei-meg/#findComment-2284281
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...