Gå til innhold

"Tilfellet" Ari Behn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldog enig med eg. Det er mange mennesker man burde irritere seg mer over. At folk er svært ulik fra en selv burde ikke være slik et problem. Han prøve rikke skade noen. Jeg hverken har sansen eller ikke for ham. Hadde jeg møtt ham kunne jeg kjent på om jeg likte ham.

Enig med deg:)

Dessuten er jeg av den formening at dersom det er noen jeg ikke liker pga deres "særpreg", så handler det igrunnen mer om meg selv enn om dem ;)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

6

• mariaflyfly

3

• Babette

2

• ekte nick

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er helt enig med deg togli. Man kan like eller ikke like en person, men Ari Behn gjør ingen fortred. Jeg reagerer generelt på at "alle" skal hakke på ham. Syns man får reservere sin negative hakking til folk som skader andre.

Dessuten er jeg helt enig med deg i at jeg har sansen for menn som bryter med den tradisjonellel mannsrollen.

Så bra at jeg ikke er alene om å synes dette :)

Skrevet

Jeg synes ikke han er en god forfatter og at han fikk alt for mye oppmerksomhet på grunn av en dårlig bok og flere elendige.

Bortsett fra det kjenner jeg ikke mannen. Sikkert hyggelig, han :)

Skrevet

Jeg synes ikke han er en god forfatter og at han fikk alt for mye oppmerksomhet på grunn av en dårlig bok og flere elendige.

Bortsett fra det kjenner jeg ikke mannen. Sikkert hyggelig, han :)

Jeg har ikke lest bøkene hans, så den siden ved han kjenner jeg ikke til ;)

Skrevet

Mens å kan du jo selv velge om du vil se/høre på han eller ikke. Jeg synes det virker så smålig å kritisere folk fordi personen virker irriterende. Det handler jo i bunn og grunn mest om en selv ;)

Kom igjen.... er det ingen du synes er irriterende? :-)

Når jeg har et valg, velger jeg å ikke se på Ari Behn, men jeg gidder ikke droppe nyhetene fordi det av og til kommer et innslag om ham.

Skrevet

Kom igjen.... er det ingen du synes er irriterende? :-)

Når jeg har et valg, velger jeg å ikke se på Ari Behn, men jeg gidder ikke droppe nyhetene fordi det av og til kommer et innslag om ham.

Nei, ikke som jeg kommer på... Vel, jo..Carl I.Hagen kanskje? ;)

Jeg har det vel med å tenke positivt om de fleste og tillater meg ikke å være negativ. Får bare negative tanker av det. Må innrømme at endel FrP-folk irriterer meg. Sånne som f.eks. Øystein Hedstrøm o.l. ;)

Skrevet

Nei, ikke som jeg kommer på... Vel, jo..Carl I.Hagen kanskje? ;)

Jeg har det vel med å tenke positivt om de fleste og tillater meg ikke å være negativ. Får bare negative tanker av det. Må innrømme at endel FrP-folk irriterer meg. Sånne som f.eks. Øystein Hedstrøm o.l. ;)

Det er jo svært legitimt å mislike FrP-folk. :-) Jeg kan ærlig talt ikke se at de er mer irriterende enn andre politikere.

Jeg har som oftest noe positivt å si om alle mennesker, men Ari Behn har jeg i vrangstrupen.

Skrevet

Det er jo svært legitimt å mislike FrP-folk. :-) Jeg kan ærlig talt ikke se at de er mer irriterende enn andre politikere.

Jeg har som oftest noe positivt å si om alle mennesker, men Ari Behn har jeg i vrangstrupen.

Jeg har rett og slett fordommer mot FrP-politikere og synes endel av sakene (og uttalelsene) deres er helt "bak mål" og rett og slett får dem til å virke "dumme". Etterhvert har jeg innsett at ikke alle FrP-folk er sånn ;)

Skrevet

Jeg har rett og slett fordommer mot FrP-politikere og synes endel av sakene (og uttalelsene) deres er helt "bak mål" og rett og slett får dem til å virke "dumme". Etterhvert har jeg innsett at ikke alle FrP-folk er sånn ;)

Så hvorfor er det galt å synes det samme om Ari Behn? :-)

Skrevet

Så hvorfor er det galt å synes det samme om Ari Behn? :-)

Jeg venta bare på den ;)

Det føles litt bedre å mislike politikere fordi det er deres meninger man misliker, ikke selve personligheten. Fiksa jeg den? *spent*

Skrevet

Jeg venta bare på den ;)

Det føles litt bedre å mislike politikere fordi det er deres meninger man misliker, ikke selve personligheten. Fiksa jeg den? *spent*

Joda, den fiksa du. :-)

Men jeg synes det er en del som har en tendens til å mislike et hvert forslag et parti eller en politiker kommer med bare fordi det er vedkommende som kommer med forslaget, uansett hvor godt eller dårlig forslaget er. Spesielt synes jeg det gjelder FrP.

Skrevet

Helt uenig. Jeg synes han bare er teit og framstår som en klisjéfyllt, selvgod dust.

Skrevet

Helt uenig. Jeg synes han bare er teit og framstår som en klisjéfyllt, selvgod dust.

*nikker enig* :-)

Skrevet

Joda, den fiksa du. :-)

Men jeg synes det er en del som har en tendens til å mislike et hvert forslag et parti eller en politiker kommer med bare fordi det er vedkommende som kommer med forslaget, uansett hvor godt eller dårlig forslaget er. Spesielt synes jeg det gjelder FrP.

Det skal jeg være enig i! FrP er et parti jeg aldri kommer til å stemme på, med mindre de endrer MYE på politikken. Allikevel pleier jeg å si at de har endel bra enkeltsaker, men partiet mangler en helhetlig politikk og ser ikke konsekvenser av enkeltsaker.

Skrevet

Bør han ikke verdsettes fordi han tør å være seg selv? Jeg er rimelig sikker på at det går mange Ari Behn'er rundt omkring, men ikke alle er like synlige ;)

Jeg synes det virker som Ari Behn har mange verdier jeg skulle ønske flere mannfolk kunne ta til seg. Han er helt sikkert ganske spesiell, men jeg klarer ikke å mislike han av den grunn:)

Skrevet

Bør han ikke verdsettes fordi han tør å være seg selv? Jeg er rimelig sikker på at det går mange Ari Behn'er rundt omkring, men ikke alle er like synlige ;)

Jeg synes det virker som Ari Behn har mange verdier jeg skulle ønske flere mannfolk kunne ta til seg. Han er helt sikkert ganske spesiell, men jeg klarer ikke å mislike han av den grunn:)

Han er jo BARE pompøs, oppblåst og jævlig! ;)

Skrevet

Tror nok janteloven kommer sterkt inn her. Vi nordmenn like ikke at noen har stor tro på seg selv, i hvertfall ikke om de ikke klart kan dokumentere at de har grunn til det.

Synes selv at Ari Behn kan bli i overkant svulstig og selvhøytidelig, men det er kult at han tør gå mot strømmen, trosse forventninger, og i stor grad er seg selv.

Skrevet

Han er jo BARE pompøs, oppblåst og jævlig! ;)

Nada, jeg er sikker på du er misunnelig på mærta-bærta ;)

Skrevet

Nada, jeg er sikker på du er misunnelig på mærta-bærta ;)

Hehe, tvert imot, jeg synes de to passer utmerket sammen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...