Gå til innhold

Etterlyser erfaringer vedr. fettsuging mage

Anbefalte innlegg

Ja da, og jeg har vært på butikken med stor B, LaLina. Foreløpig er det ammebh jeg trenger da, og det er slett ikke lett i 70 :-/

Undertøysjappa på Steen&Strøm? Eller jeg hamstre i Lillemus' butikk i Trondheim for deg? Jah? :P

Fortsetter under...

Undertøysjappa på Steen&Strøm? Eller jeg hamstre i Lillemus' butikk i Trondheim for deg? Jah? :P

Møøh, har jeg lyst å si...

De har vel neppe bedre utvalg i ammebh'er i 70 på She enn LaLina, men du må gjerne sjekke...

Hvis jeg sier mandag 17., hva sier du da?

Triumph har noen BH-er fra 70 og oppover. Nå husker jeg ikke hva slags størrelser de hadde i amme-BHer, men det var de eneste amme-BHene jeg var fornøyd med. Jeg tror de gikk ned til 70. Triumph har gode BH-er, men dessverre er utvalget veldig traust og kjedelig + relativt dyrt. Cubus fører Triumph, muligens Lindex også.

Jeg kjøper det meste av BHer på LaLina, enda dyrere men der har de i hvertfall masse å velge mellom. (av vanlige BHer, har aldri kjøpt ammeBH der.)

De Triumphene jeg har sett på Lindex har selvfølgelig startet på 75. Men jeg er enig at de er gode, hadde mange med førstemann.

Prisen bekymrer jeg meg ikke så mye for, det er liksom ikke det som er begrensende.

Annonse

De Triumphene jeg har sett på Lindex har selvfølgelig startet på 75. Men jeg er enig at de er gode, hadde mange med førstemann.

Prisen bekymrer jeg meg ikke så mye for, det er liksom ikke det som er begrensende.

Man må dessverre lete og være tålmodig for å finne BHer i 70 fra Triumph, for selvfølgelig tar butikkene inn bare noen ganske få. Når jeg sitter her og tenker meg om, er jeg 99% sikker på at jeg hadde en triumph ammeBH i 70D som jeg kjøpte på cubus. Den var en sånn klassisk modell som de alltid har, men jeg måtte lete litt før jeg fant min størrelse.

Man må dessverre lete og være tålmodig for å finne BHer i 70 fra Triumph, for selvfølgelig tar butikkene inn bare noen ganske få. Når jeg sitter her og tenker meg om, er jeg 99% sikker på at jeg hadde en triumph ammeBH i 70D som jeg kjøpte på cubus. Den var en sånn klassisk modell som de alltid har, men jeg måtte lete litt før jeg fant min størrelse.

Mja - det er sikkert riktig.

Jeg hadde et par fra - eh - Anita, kjøpt på Babyshop, ihvertfall, mens jeg var gravid og alfabetet nesten ikke gikk langt nok. Den modellen jeg hadde skal ifølge nettet også finnes i 70, men jeg har aldri sett noe mindre enn 75 der... Og jeg trålet alle Babyshop i kjørbar omkrets for å finne det de måtte ha i 75 F/G/H.

Mja - det er sikkert riktig.

Jeg hadde et par fra - eh - Anita, kjøpt på Babyshop, ihvertfall, mens jeg var gravid og alfabetet nesten ikke gikk langt nok. Den modellen jeg hadde skal ifølge nettet også finnes i 70, men jeg har aldri sett noe mindre enn 75 der... Og jeg trålet alle Babyshop i kjørbar omkrets for å finne det de måtte ha i 75 F/G/H.

Her er en link til Triumph, den som heter mamabel micro finnes fra 70 og oppover med cup opptil D og E.

http://www.triumph.com/no/

Annonse

Etter at de lo av meg da jeg spurte om de hadde 75E i vanlig bh på Cubus har jeg ikke handlet ett eneste undertøysplagg der. Makan til frekkhet! Ja, jeg klaget til Cubus Norge og de beklaget som bare det og hadde meldt fra til den aktuelle butikken, men da var det for sent.

Her er en link til Triumph, den som heter mamabel micro finnes fra 70 og oppover med cup opptil D og E.

http://www.triumph.com/no/

Jeg prøvde meg på den siden i går, men da gikk det av en eller annen grunn ufattelig tregt.

Jeg vet ikke helt hvor begeistret jeg for bøyler mens jeg ammer, men det kan jo hende det går bra. Får se om jeg finner den noe sted...

Da er du vel spinklere enn meg. :o) Jeg er nemlig 7,5 cm kortere. Flott at du får hjelp når du plages, forresten!

Er du 7,5 cm kortere enn mine 160? Oj,da er du liten.Ja,kjæresten min er 30 cm høyere enn meg og må gå i kne for å susse meg :o)

Er du 7,5 cm kortere enn mine 160? Oj,da er du liten.Ja,kjæresten min er 30 cm høyere enn meg og må gå i kne for å susse meg :o)

Jepp. :o) Har ikke så mange cm å fordele vekta mi på serru. Eksen var 34 cm høyere enn meg, den nåværende er "bare" 27 cm høyere. :o) Merker faktisk veldig godt at han er 7 cm lavere enn eksen! Mye lettere å nå opp til for å klemme og nusse! ;o)

Jepp. :o) Har ikke så mange cm å fordele vekta mi på serru. Eksen var 34 cm høyere enn meg, den nåværende er "bare" 27 cm høyere. :o) Merker faktisk veldig godt at han er 7 cm lavere enn eksen! Mye lettere å nå opp til for å klemme og nusse! ;o)

Hihihihi :o) Jeg trenger ikke strekke meg, min skjønne tar et godt tak og løfter meg høyt når han skal susse meg :P

Etter at de lo av meg da jeg spurte om de hadde 75E i vanlig bh på Cubus har jeg ikke handlet ett eneste undertøysplagg der. Makan til frekkhet! Ja, jeg klaget til Cubus Norge og de beklaget som bare det og hadde meldt fra til den aktuelle butikken, men da var det for sent.

Cubus ja, der må man ikke finne på å spørre om hjelp!

Jeg har også blitt behandlet dårlig i undertøysavdelingen på Cubus, jeg spurte om de hadde noe i str. 70D. Dama påstod hardnakket at hun kunne se på meg (gjennom tykk jakke og genser) at det var helt feil BHstørrelse. Hun hadde nemlig vært på kurs nettopp.. I stedet ville hun prakke på meg BHer i str. 75C.

Jeg har fra før hatt ørten bomkjøp i 75C som sklir opp i ryggen og ikke gir noen støtte, så jeg _vet_ jo så inderlig godt at de ikke passer. Men hun ville ikke gi seg, så jeg ble til slutt skikkelig sur! Det var da jeg begynte å handle på LaLina :-)

Ja, jeg har jo også en ukurant størrelse (70D-E) og jeg føler ikke noe behov for å redusere på dem. Ikke er de tunge, ikke har jeg ryggplager og de ser ikke iøyenfallende store ut heller.

Jeg tror mange kunne fått et mye bedre forhold til sine bryster hvis de hadde fått hjelp til å velge riktig BH-størrelse + at det var mulig å finne rett størrelse i butikkene. Det er utrolig hvor stor forskjell det er når man får på en BH som sitter som den skal!

*snakker av erfaring*

Stemmer veldig godt det du sier der!

Jeg har ganske små bryster og trodde lenge jeg var en A eller til nød B.

Er imidlertid smalt bygget, og først etter å ha brukt bh i mange år fant jeg ut at jeg egentlig var en 75C. Omsider fant meg masse bh'er som passet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...