Gå til innhold

Forts. "Tilfellet" Ari Behn ( til de som svarte)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, jeg er igunnen skikkelig overraska over at såpass mange er enige med meg i at Ari Behn antagelig ikke er en dust ;)

Jeg trodde jeg var den eneste her inne som faktisk synes han virker spennende fordi han ikke er helt A4. Med en gang noen nevner Ari her inne, kommer det en haug av innlegg som viser hvor mye folk misliker fyren. Ingen sier imot, men nå har vi iallefall fått litt motvekt til alle de negative innleggene ;)

Hvem vet, kanskje Ari Behn er en doler? :)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• kaffepiken

7

• Sofline

5

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han byr meg så mye i mot at det byr meg i mot å tenke på femifjotten over hodet.

*får frysninger*

Skrevet

Noen av oss avsto fra å svare fordi vi ble såpass sjokkerte over dine utsagn at vi trengte en pause...

*jobber med å ikke utvikle fordommer mot togli*

Skrevet

Begynte dette med innlegget mitt om vasen?

Saken var at jeg hadde penger til overs, og ville investere i kunst. Prisen var dog en smule over budsjettet, så det ble øyeblikkelig skrinlagt... :)

Skrevet

Han byr meg så mye i mot at det byr meg i mot å tenke på femifjotten over hodet.

*får frysninger*

Du har sikkert komplekser fordi du ikke har hans kvaliteter ;)

Skrevet

Noen av oss avsto fra å svare fordi vi ble såpass sjokkerte over dine utsagn at vi trengte en pause...

*jobber med å ikke utvikle fordommer mot togli*

Hehe, jeg er bare snill og grei, så ikke kom her og få fordommer mot meg!! ;)

Men du..Med hvilken rett kan vi kritisere et menneske som aldri har gjort noen vondt (som vi vet), bare vært seg selv?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1188755417' post='3666601]

Saken var at jeg hadde penger til overs, og ville investere i kunst. Prisen var dog en smule over budsjettet, så det ble øyeblikkelig skrinlagt... :)

Det var nok innlegget ditt som gjorde at jeg kom på å ta Ari'n i forsvar, ja - men ikke pga det du skrev:)

Jeg synes det er helt stuerent å droppe å kjøpe ting fordi man ikke liker det, men det blir for dumt å ikke kjøpe noe fordi man ikke liker kunstneren;)

Skrevet

Hehe, jeg er bare snill og grei, så ikke kom her og få fordommer mot meg!! ;)

Men du..Med hvilken rett kan vi kritisere et menneske som aldri har gjort noen vondt (som vi vet), bare vært seg selv?

Jeg kritiserer ham ikke (fordi jeg finner temaet lite interesant), men jeg liker ham ikke ut i fra det jeg har sett gjennom mediene.

Derimot finner jeg det overraskende at såpass mange ser ut til å dele din oppfatning..

Skrevet

Tror han har bedre ting å gjøre enn å dole :P

Jeg har en mistanke om at nick er Ari Behn... *hysj*

Skrevet

Jeg kritiserer ham ikke (fordi jeg finner temaet lite interesant), men jeg liker ham ikke ut i fra det jeg har sett gjennom mediene.

Derimot finner jeg det overraskende at såpass mange ser ut til å dele din oppfatning..

Jeg er nok like overraska som deg ;)

Det er jo greit at man ikke liker visse personer, men jeg klarer bare ikke å mislike folk som ikke gjør andre vondt. Jeg synes det er hærlig at folk har så forskjellige personligheter. Det er det som gjør livet spennende!

Skrevet

Jeg har en mistanke om at nick er Ari Behn... *hysj*

hehe :)

Skrevet

Jeg syns i hvertfall at den røde hjertevasen han har designet, er veldig fin :-)

Skrevet

Jeg syns i hvertfall at den røde hjertevasen han har designet, er veldig fin :-)

Jeg har ikke sett den, men skal holde øynene åpne:)

Skrevet

Du har sikkert komplekser fordi du ikke har hans kvaliteter ;)

Hvilke kvaliteter har han da? :-) Jeg kan ikke få øye på annet enn at han støtter kona si og ser ut til å være en OK forelder. Han hadde neppe solgt særlig mye av serviset sitt hvis han ikke var kjent i forveien, og hadde han ikke blitt sammen med prinsesse Märtha hadde han neppe kunnet fortsette forfatterkarrieren heller. Den første boka hans fikk gode anmeldelser og solgte godt; tilsvarende kan man ikke si om de neste bøkene han skrev...

Skrevet

den likte jeg..! Påfuglserviset derimot, var ubegripelig oldis..

Enig! Vasen kunne jeg godt hatt i glass-skapet (men den er nok langt utenfor min lommebok..), men påfuglserivset derimot... Ikke helt min smak nei.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1188755417' post='3666601]

Hva kostet den? Sannsynligvis himmelhøyt over mitt budsjett, men det hadde vært gøy å vite...

Skrevet

Enig! Vasen kunne jeg godt hatt i glass-skapet (men den er nok langt utenfor min lommebok..), men påfuglserivset derimot... Ikke helt min smak nei.

Vasen koster 4 laken.. Altfor dyrt for meg også, jeg som pleier å kjøpe billigvaser på IKEA.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...