en liten undulat Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 jeg veier nå 61 kg, men vil ned til 58, der jeg egentlig skal ligge. har dere noen tips for å klare å gå ned 3 kg uten at det går alt for lang tid.. må bare få med at jeg spiser litt potetgull nå og da når jeg har migrene, så jeg er ikke ute etter en spesiell diett, bare tips til å gå ned 3 kg på kort tid. jeg trener, men er veldig glad i mat og kos... Mvh. 0 Siter
frosken Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Spis litt mindre til hvert måltid enn det du gjør nå. 0 Siter
en liten undulat Skrevet 2. september 2007 Forfatter Skrevet 2. september 2007 Spis litt mindre til hvert måltid enn det du gjør nå. jeg spiser lite og ofte.. ca hver 3 time 0 Siter
frosken Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 jeg spiser lite og ofte.. ca hver 3 time Det er to hovedprinsipper bak vektreduksjon, redusert inntak av mat og økt forbruk av energi gjennom aktivitet. Den enkleste måte å gå ned tre kg på er da og spise litt mindre til hvert måltid enn du gjør i dag kombinert med å være mer fysisk aktiv enn du er i dag. Dette vet du vel egentlig selv, gjør du ikke? 0 Siter
Gjest grinete i dag Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Altså jeg fatter ikke problemet, har dere ikke hørt om salat, skumma melk, vatn knekkebrød frukt gulrøtter rå blomkål og denslags?? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Spis vanlig til måltidene, men dropp tredje porsjonen og alt du eventuelt spiser mellom måltidene. Utsett kosen til lørdag. Bør vel funke? *vurderer samme oppskrift på meg selv* 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Spis saaakte og rolig så blir du fortere mett også. 0 Siter
Speak Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Oppskriften er enkel. Høyere forbruk eller laver inntak. Prøv å være veldig strikt en periode hvor du ikke spiser usunt. Spis lite/ofte, og fokuser på grovt/grønt. I tillegg bør du trene høy puls over tid. (Jogging, sykling, rask gange osv.) Om du klarer å være superflink så er det unnagjort på en drøy mnd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.