Gå til innhold

3 kg ned

en liten undulat

Anbefalte innlegg

en liten undulat
Skrevet

jeg veier nå 61 kg, men vil ned til 58, der jeg egentlig skal ligge. har dere noen tips for å klare å gå ned 3 kg uten at det går alt for lang tid.. må bare få med at jeg spiser litt potetgull nå og da når jeg har migrene, så jeg er ikke ute etter en spesiell diett, bare tips til å gå ned 3 kg på kort tid.

jeg trener, men er veldig glad i mat og kos...

Mvh.

Skrevet

Spis litt mindre til hvert måltid enn det du gjør nå.

en liten undulat
Skrevet

Spis litt mindre til hvert måltid enn det du gjør nå.

jeg spiser lite og ofte.. ca hver 3 time

Skrevet

jeg spiser lite og ofte.. ca hver 3 time

Det er to hovedprinsipper bak vektreduksjon, redusert inntak av mat og økt forbruk av energi gjennom aktivitet.

Den enkleste måte å gå ned tre kg på er da og spise litt mindre til hvert måltid enn du gjør i dag kombinert med å være mer fysisk aktiv enn du er i dag.

Dette vet du vel egentlig selv, gjør du ikke?

Gjest grinete i dag
Skrevet

Altså jeg fatter ikke problemet, har dere ikke hørt om salat, skumma melk, vatn knekkebrød frukt gulrøtter rå blomkål og denslags??

Skrevet

Spis vanlig til måltidene, men dropp tredje porsjonen og alt du eventuelt spiser mellom måltidene. Utsett kosen til lørdag.

Bør vel funke? *vurderer samme oppskrift på meg selv*

Skrevet

Spis saaakte og rolig så blir du fortere mett også.

Skrevet

Oppskriften er enkel. Høyere forbruk eller laver inntak.

Prøv å være veldig strikt en periode hvor du ikke spiser usunt. Spis lite/ofte, og fokuser på grovt/grønt.

I tillegg bør du trene høy puls over tid. (Jogging, sykling, rask gange osv.)

Om du klarer å være superflink så er det unnagjort på en drøy mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...