Gjest veit du? Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 ? bare lurer, da venninnen min har vondt selv om hun bruker p-pillen. Jeg trodde at når en bruker p-piller har en ikke menssmerter lengre. Det er jo ikke en "normal" menstruasjon de blødningene en har når en bruker p-piller. 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Jo man har menssmerter for det.. Eller det kommer jo an på personen.. Noen får lite smerter, andre mye og noen ingenting. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Selvfølgelig kan man det. Men smertene kan reduseres en del med p-piller. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Ja det kan man. Jeg har mindre smerter når jeg bruker p-piller, men ja jeg har smerter. 0 Siter
Gjest kan også virke slik Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 P-piller vet jeg ikke, men jeg tok i alle fall p-sprøyte i flere måneder pga sterke menssmerter. Det tok vekk de mest intense smertene - men på den annen side ble smerten og blødningene fordelt gjennom hele måneden i steden... :- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.