Gå til innhold

Helt utslitt!

Gjest Utslitt småbarnsmor til 2

Anbefalte innlegg

Gjest Utslitt småbarnsmor til 2

Hei. Jeg er småbarnsmor, har to barn under to år. Minstemann er 5mnd nå og våkner flere ganger om natten. Når han ikke er våken får jeg ofte ikke sove allikevel, og da kommer alle tankene. Pga en ulykke holder stat og forsikringsselskap på å gjøre oss økonomisk ruin, og dette midt i husbyggingen vår. Jeg er student og føler at jeg bør prøve å ta ihvertfall et par eksamener dette semesteret for å bli ferdig med mastergraden min slik at jeg kommer meg ut i jobb og får fast inntekt. Alt dette fører til at jeg opplever et voldsomt stress som nå gjør at jeg ikke klarer å hvile. Jeg er hjemme med begge ungene og føler at jeg mislykkes totalt som både mor og ektefelle. Tårene presser på hele tiden, men jeg får ikke til å gråte. Jeg vil bare sove, men får det ikke til. Det jeg lurer på er om det er mulig å få sykmelding og deretter overlate permisjonen til far? Jeg orker ikke alt ansvaret akkurat nå. Jeg føler meg rett og slett deprimert og vil bare komme meg bort fra alt som minner om mas. Jeg er egentlig et ja-menneske, alltid sosial og blid, men nå føler jeg at jeg ikke vil møte noen. Jeg er sint og oppfarende, men blir deretter fryktelig lei meg for så å aldri bli blid igjen. Jeg vil ikke være sånn! Hvem kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284548-helt-utslitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...