Gå til innhold

Vil ikke være singel lenger...

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ha en kjæreste

Har nå vært singel i tre og et halvt år, er 26. Hadde da vannvittig kjærlighetssorg etter 6 år samboerskap. Og har hatt mange useriøse flørter etter det, varer aldri mer enn maks tre mnd. Faller for de helt feile guttene, og blir enten bare pulevenn eller jeg blir lei av de fort.. Det har vært helt greit at det har vært sånn, for jeg likt å være alene.. Men nå kjenner jeg at jeg er klar for et forhold igjen, og da må jeg jo begynne med seriøs sjekking, og ikke akkurat fyllesjekking som stort sett er det jeg driver med nå. Hvordan gjør man det da? Har foreksempel en på gamlejobben, som jeg har en god tone med, vet egentlig at han liker meg, men nå treffes vi jo ikke lenger. Så hvordan skal jeg få kloa i han da? Noen tips.. Har ikke nummeret hans, men har e-mailen og han er facebook venn.. Vil helst ikke være så altfor pågående heller, vil jo helst at han skal gjøre noe :) Hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284562-vil-ikke-v%C3%A6re-singel-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt! Han har jo masse peiling på bil, og jeg er jo blond, og har en bil... Takk :)

Aaaah, nå demrer det litt her. Jeg er bilmekaniker... :D

Spøk til side, Lillemus har et godt poeng, hadde det vært meg og jeg hadde hatt et godt øye til deg hadde jeg gått på den.

Aaaah, nå demrer det litt her. Jeg er bilmekaniker... :D

Spøk til side, Lillemus har et godt poeng, hadde det vært meg og jeg hadde hatt et godt øye til deg hadde jeg gått på den.

Visst har jeg et poeng! :o) Noen erfaringer har man da gjort seg i sin single periode... ;o) Spiller man litt hjelpetrengende kvinne så slipper mannfolk det de har i hendene og kommer styrtende til for å hjelpe. :o) Og det liker vi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...