Gå til innhold

Blir gal uten fysisk kontakt

Anbefalte innlegg

Gjest "kvinne ø. mann"

Hei. Jeg har hadde ett lite tilfredsstillende forhold i flere år, som ble slutt for et halvt år siden.. Er ikke klar for å gå inn i noe nytt på en god stund.

Men denne gangen klarer jeg ikke ignorere behovet for nærhet, litt hudkontakt, noen som kan kjæle med meg, og en jeg kan nyte sammen med.

Jeg vil ikke ha fast kjæreste, bare et trygt eventyr. Er det mulig, og hvordan kan jeg gå frem for å møte en med samme behov? Jeg trenger en voksen moden mann som vet hvordan han skal tilfredsstille en kvinne. En gentleman. Ikke typen som flyr på byen og har ons hele tiden.

Vet jo det finnes tusenvis på nettet, men hvordan sile ut og finne en som passer? (Uten å slite med ut på håpløse dates.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284569-blir-gal-uten-fysisk-kontakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener nå at nettet må være en fin måte å starte. Der blir du kjent med personene på en helt annen måte enn i RL. Du har lettere for å backe tidlig ut hvis du føler at det er feil. Faren er selvsagt det er lettere å lure deg også, men bruker du litt tid og er litt menneske kjenner, så bør ikke dette være det største problemet.

Back ut så fort du merker at noe ikke er som det bør være, for da kan du garantere at det som kommer til overflaten via nettet er mye verre i virkeligheten.

Utveksle bilder og treff vedkommende på et offentlig sted først.

Du vet hva du ønsker og hvis du er klar på det, så burde ikke dette være noe problem, verden er full av slike menn, du må bare bruke litt tid og sile litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...