Gå til innhold

Hjelp!! Hva skjer med Pc'en min???

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

2 ganger i det siste, så har skjermen min blitt lilla sånn uten videre, og uten at jeg får gjort noe mer. Jeg fryktet at hele pc'n kræsjet, men ble bra begge gangene etter at jeg slo den av og på.

Men hva er dette? Et virus - eller et tegn på at den kommer til å kræsje om kun kort tid?

Og hva GJØR jeg???

Trenger en stabil pc fremover nå, så har litt panikk!

(Verste er at begge gangene skjedde det mens jeg skrev innlegg på dol... )

Hjelp!!!!!

Skrevet

Det er vel heller skjermen enn pc'n som holder på å ta kvelden?

tzatziki1365380058
Skrevet

Det er vel heller skjermen enn pc'n som holder på å ta kvelden?

Kanskje, men skjønner ikke helt det heller.Fikk for noen år siden full kræsj på pc'en min, og da ble skjermen rosa. Men da hjalp det ikke akkurat å skru den av/på nei.

Skrevet

Kanskje, men skjønner ikke helt det heller.Fikk for noen år siden full kræsj på pc'en min, og da ble skjermen rosa. Men da hjalp det ikke akkurat å skru den av/på nei.

Er det en bærbar? Isåfall, hvilket merke?

tzatziki1365380058
Skrevet

Er det en bærbar? Isåfall, hvilket merke?

Ja, fuijitsu siemens et eller annet....

Har merket noe å si?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...