Gå til innhold

40 års kalas, hvor mye gi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i 40 års kalas snart, hvor mye bruker man på presang, er til en venninne som ikke er så veldig nær, men som bor i nærheten. festen er på et lokale, vi får mat, men må ha med oss drikke.

Jeg og min mann skal dit begge to.

Skrevet

Vi var i en 40 års fest i vår, vi var to par som spleiset på presang - 500 kr.

Fikk mat, men hadde med drikke.

Gjest how much
Skrevet

Vi pleier å gi ca det det vil koste for mat til to personer. 400 kr ga vi til sammen forrige gang!

Gjest skal også i selskap
Skrevet

Skal også snart i 40-års lag til en venninne, som jeg har hatt lite kontakt med de siste årene.

Vi skal være på et ute-sted, hvor vi får mat og drikke til maten, drikke resten av kvelden kjøper vi selsagt selv.

Er litt usikre på hva vi skal gi, mannen min og jeg. Men vi skal nå gi gave for min. 500 har jeg tenkt.

Gjest hadde nettopp 40 års dag
Skrevet

Hadde nettopp 40 år dag og gave pr par varierte fra kr 250 til 400. Da hadde vi mat og drikke pluss underholdning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...