Gjest anonym idag ja Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg er sammen med en utrolig gutt, jeg elsker han, og han elsker meg. vi har vært sammen nesten 2 år nå. sexlivet vårt har vært bra lenge, helt til han før sommeren fikk lyskestrekk. etter det har vi kun hatt sex ca 1-2 ganger i mnd. pga han har fått manglende sexlyst uten at han selv vet hvorfor. vi snakket om dette igår, og begge kom fram til at forholdet vi har er helt topp (utenom at vi har for sjelden sex). jeg har ikke lyst til å presse han til sex siden han har liten lyst. kan det være slik at siden vi hadde sjelden sex etter lyskestrekken hans at sexlivet kanskje har gått i dvale? at kroppen er blitt vant til det på en eller annen måte..? har dere noen tips til hva som kan gjøres?? dette er et vanskelig tema, og ingen av oss vet hvorfor han har så lav lyst, annet enn at den nesten forsvant etter strekken.. hadde vært flott om noen kunne hjelpe! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284612-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.