historie Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei. Jeg hadde et forhold over en tid mens jeg var forlovet, nå er dette 28 år siden og jeg fortalte dette til min mann før forholdet ble avsluttet. Vi har nå vært gift i 24 år og har to voksne barn. Det har vært mye bebreidelser gjennom årene, men det har vært mest de siste to årene. Min mann spør om alt mellom himmel og jord, og mye av det han spør om har jeg glemt. Er jeg unormal fordi jeg vil fortrenge dette. Må jeg ta alt dette opp igjen dersom det skal kunne bli ro. Jeg har ikke vært utro siden. Mannen min vil ikke at jeg skal reise noe sted uten ham, ikke på tur med jobben heller. Han har prøvd Tankefeltterapi, men fikk ikke ønsket resultat. Kan hypnose eller gestaltterapi hjelpe. Kan han egentlig komme ut av det på egenhånd? Er det noe håp uten at jeg skal slutte å jobbe og bare være der han er så han ser meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284614-utroskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hmm.. Jeg synes det virker betenkelig at mannen din er så opptatt av dette nesten 25 år etter at det skjedde! Ja, det var galt det du gjorde. Men han valgte selv å fortsette forholdet til deg til tross for utroskapen. Og hvis han ikke har klart å tilgi, glemme, eller gjenopp bygge tilliten til deg igjen på alle disse årene, så er det nesten så jeg mistenker at dette er bevisst fra hans side! Det kan virke som han spiller på din dårlige samvittighet, og bruker dette som en faktor for å kontrollere deg. Jeg aner jo ikke hva slags type han er, så det er mulig jeg er helt på jordet, Men jeg synes det virker rart at en så gammel sak fortsatt frembringer så mye følelser hos din mann at det påvirker hverdagen deres 25 år etter. Tror evt. du bare må bestemme deg for at denne saken er du FERDIG med! Og gi ham klar beskjed om det samme. Si at du har sagt alt som er å si, at du er lei deg, men at du ikke kan gjøre noe mere fra eller til, og derfor ikke ønsker å snakke mere om dette! Så lenge han fortsatt oppnår å gi deg dårlig samvittighet, og saken blir tatt opp og diskutert igjen og igjen, blir det jo som å kaste bensin på bålet, og gjøre det ennå vanskeligere å komme over. Tror derfor du gjør dere begge en tjeneste ved å legge temaet dødt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284614-utroskap/#findComment-2285125 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.