Gå til innhold

Hvor mye penger i sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere kjøper sko, hvor mye penger svir dere av på etpar sko dere bruker til hverdags.

Gjest 300 - 2000
Skrevet

Om sommeren - ikke så altfor mye. Da vil jeg heller ha mange ulike typer sko, sandaler, tøysko osv

Om vinteren - en god del mer. Støvletter som er både pene og gode er dyrt. Koster fort 1500, man kan få fine støvletter til mange tusen også, men det har jeg aldri kjøpt.

Jeg går en del i joggesko også, det legger jeg også litt penger i.

Skrevet

Varierer veldig, men jeg synes det er viktig med godt skotøy. Vil heller kjøpt ett dyrt skopar enn ett dyrt klesplagg! ;-)

Men jeg er flinkt til å handle på skosalg.

Som førstemann som svarte deg vil jeg si at vintersko gjerne er dyrere, men selv der har jeg vel ennå tilgode å ha betalt mer enn 1500 for ett par etter at salgsrabatten er trukket fra.

Skrevet

Jeg legger nesten mer penger i hverdagssko enn sko til "pent". Det er fordi hverdagsskoene tross alt brukes mye mer, så det er viktig at de er gode.

Jeg har nok en slags mental grense på max 1000,- De fleste havner et sted mellom 400 og 700,- Elsker skoene fra Bianco!

Skrevet

Jeg kjøper ikke "plastikksko" - men helst skinn, og det koster penger. Det er derimot lenge mellom hver gang jeg finner noe jeg liker godt. Men nå har jeg kjøpt flere par de siste mnd :)

Kjøpte med skinnstøvletter i helga. Fikk dem for 500, nedsatt fra 1500! Det var Vagabond - jeg liker dette merket godt. Digger også Bianco, og har kjøpt to par sandaler (450 x 2) og et par skoletter (1000) der. Ser ikke bort i fra at jeg kjøper flere par i høst, heller. Sko må man ha!!! ;D

Skrevet

Hverdagssko vinter: ikke godt å si siden det er mange år siden jeg kjøpte det.....men muligens +-1000

hverdagssko sommer: da blir det sneakers til +-500.

"Hverdagssko jobb: +-500

Skrevet

Sko synes jeg er viktig, og bruker nok 7-900 for et par hverdagssko. Men så bruker jeg dem et års tid før de bør byttes ut også:-)

Skrevet

Jeg kjøper gjerne altfor dyre sko, og skiller ikke stort i pris på hverdags- og pensko, i hvertfall er ikke penskoene dyrere.

Unneskylder meg med at jeg behandler skoene pent og at jeg har dem lenge.

Sjelden andre sko enn sandaler og sneakers kommer under 1000-lappen, for å si det sånn.

Skrevet

Jeg kjøper gjerne altfor dyre sko, og skiller ikke stort i pris på hverdags- og pensko, i hvertfall er ikke penskoene dyrere.

Unneskylder meg med at jeg behandler skoene pent og at jeg har dem lenge.

Sjelden andre sko enn sandaler og sneakers kommer under 1000-lappen, for å si det sånn.

Akkurat som å høre meg selv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...