Gjest meer Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Heisann Jeg skal starte med å ha en gruppe 6 åringer i engelsk, de kan ikke lese og skrive. Tenkte jeg ville gi dem en morsom start på første kurset som gir mer smak. En morsom lek, spill eller sang. Tips mottas med stor takk. De er vel 12 stk i gruppen tror jeg. Mvh 0 Siter
linko Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Eric Carle har noen "klassiske" enkle barnebøker som "Brown bear, brown bear" og "The very hungry caterpillar" m.fl Har også sett en Eric Carle webside en gang (søk i google). Disse bøkene har rim, repetisjoner etc og tar for seg farger, dyr mm. 0 Siter
linko Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Gyldendal har også noe som kan være av interesse: http://www.gyldendal.no/steps/steps1-2/index.html 0 Siter
Speak Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg synes sang + rim/regler er flott. Vet at snuppa hadde en sang om en katt som gjorde forskjellige ting (som de da også måtte gjøre) I had a cat, his name is blue, and you don't know what he can do. He can.... (stand on a chair/lay on the floor/jump on the floor/look out the window.....) Dette er enkelt og artig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.