jenne Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei Mitt navn er Anita Jeg ville bare spørre deg om det er noe vits å ha mens mensen når jeg har vært sterisert? jeg har lenge hatt underlivs plager å ha vært mye å kjekket det men ingen ting galt så når jeg først har mensen da da kan jeg ha det i to uker,en uker eller bare noen dager det varierer veldig det da. så først det er ferdig så kan jeg gå uten i to eller en mående å ikke det i fjor så fikk jeg en stor blødning da jeg hadde mensen da måtte jeg rett gynekoligen å få respet på p piller men er det noe annet det går ann å gjløre ? så slipper jeg å få det igjen? Når jeg går på p piller så kommer det igjen når jeg er ferdig med di det er litt kjedelig synes jeg.' nå har jeg blitt henvist til en spesalit så får håpe det går ann å få gjort noe for å slippe å få det da. det kan bli spennende det Hillsen jenne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284659-plager-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.