Gjest jenne' Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei Mette Mitt navn er Anita Iglebekk jeg ville bare spørre om det er noe vits å få mensen når man har sterlisert meg? så har jeg hatt mye underlivs plager å har vært,mye hos gynekolig å blit kjekket da men ingen ting er galt. Så når jeg har mensen så har jeg det til en uke til to uker eller bare noen dager så stopper det så kommer det tilbake sånn er det av og til det er litt slitsomt så først jeg ikke har mensen så kan jeg gå uten i to til en mående å ikke får det det varier fra gang til det da. Å i fjor så hadde jeg en stor menstrasjon blødning da gikk jeg til en gynekolig å fikk resept for p piller det er litt dumt å bruke sånne tabletter for når jeg er ferdig med di så kommer mensen tilbake, jeg ville gjerne få et vekk for alltid går det ann det? siden jeg ikke har noe galt med livmoren? jeg bare ville spør deg jeg. hvor ofte bør jeg få gå å kjekke underlivet mitt når jeg har plager med det? nå har jeg blitt henvist til en spesalit å få et grundig kjekke på dette med mensen er det lurt det kankje? Hilsen Anita 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284662-underlivs-plager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.