Gå til innhold

Betaling for kattepass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å spørre et nabobarn om det var interessret i å passe katten vår mens vi var bortreist. Dvs. slippe den ut på morgenen og inn på kvelden + gi den mat.

Barnet går på barneskolen (ca. 11 år gammelt), og er venninne med snuppa her i huset.

Hva bør man betale for denne tjenesten?

(Vet det koster 120,- pr. døgn på kattepensjonat)

Skrevet

Jeg vill kjøpt en fin ting til henne eller betalt et beløp. beløpet må jo bli litt etter hvor lenge dere er bortreist. jeg synes ikke dere behøver å betale 120 kr dagen. mitt barn passer andre sine dyr og plener :). h*n får to- tre hundre for en ferie pass av katten. 50 kr gangen for å slå plenen (ikke stor). h*n er 12 år, er såre fornøyd og veldig påpasselig.

Skrevet

40-50 kr dagen?

Er litt forskjell på om man må lete og vente på katten eller om den alltid står og venter utenfor døra. Hvis hun bor like ved og likevel er hjemme så er det ingen stor jobb.

I tillegg kan hun ta inn posten, vanne blomster om de trenger det?

Skrevet

Jeg vill kjøpt en fin ting til henne eller betalt et beløp. beløpet må jo bli litt etter hvor lenge dere er bortreist. jeg synes ikke dere behøver å betale 120 kr dagen. mitt barn passer andre sine dyr og plener :). h*n får to- tre hundre for en ferie pass av katten. 50 kr gangen for å slå plenen (ikke stor). h*n er 12 år, er såre fornøyd og veldig påpasselig.

Jeg tenkte 50,- pr. døgn, og det virker jo veldig greit når barnet ditt får 2-300 for en ferie. (Da regner jeg med at det er en uke:-)

Skrevet

40-50 kr dagen?

Er litt forskjell på om man må lete og vente på katten eller om den alltid står og venter utenfor døra. Hvis hun bor like ved og likevel er hjemme så er det ingen stor jobb.

I tillegg kan hun ta inn posten, vanne blomster om de trenger det?

Jeg har tenkt litt på 50,- pr. dag. Det bør sikkert passe da.

Katten pleier å komme fort når ho har vært ute noen timer, så det skulle ikke være noe problem.

Skrevet

Nabogutten på 10 år passer kaninen vår som står ute. Han får kr 20 pr dag. Skjønner at jeg kanskje må øke lønna neste gang.

Skrevet

Nabogutten på 10 år passer kaninen vår som står ute. Han får kr 20 pr dag. Skjønner at jeg kanskje må øke lønna neste gang.

Det er vel litt mer jobb å passe en katt som må slippes inn/ut enn å mate en kanin tror jeg. Men 20,- pr. dag er litt lite synes jeg.

Skrevet

Det er vel litt mer jobb å passe en katt som må slippes inn/ut enn å mate en kanin tror jeg. Men 20,- pr. dag er litt lite synes jeg.

For en 10-åring for en jobb som sannsynligvis ikke tar mer enn noen minutter?

Skrevet

For en 10-åring for en jobb som sannsynligvis ikke tar mer enn noen minutter?

Greit at selve jobben bare tar noen minutter, men det er et ansvar her som må følges opp, og man er jo litt bundet av det. Men om 10-åringen er fornøyd så er det jo supert:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...