Gjest håper noen kan hjelpe meg Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hvordan setter jeg inn fraværsmelding i outlook? Kan noen hjelpe meg. Greit å sette inn når jeg i perioder er borte hele dagen på møte. Da har kunden mulighet til å sende mail til andre eller ta kontakt på annen måte. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Ligger under verktøy/tools. Husk å skrive inn tekst på fraværsmeldingen du ønsker og klikk for "fraværende". 0 Siter
Gjest håper noen kan hjelpe meg Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Ligger under verktøy/tools. Husk å skrive inn tekst på fraværsmeldingen du ønsker og klikk for "fraværende". Mulig jeg er helt blond, men finner ikke noe fraværsmelding under verktøylinja mi jeg men. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Mulig jeg er helt blond, men finner ikke noe fraværsmelding under verktøylinja mi jeg men. Ser du noen piler helt nederst under verktøy? Klikk der, så får du flere alternativer. 0 Siter
fresja Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Mulig jeg er helt blond, men finner ikke noe fraværsmelding under verktøylinja mi jeg men. Finne det ikke på min Hjemme-PC jeg heller, men på jobben står det "Out of office asssistant" el.l. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.