Gå til innhold

Klarer det ikke

Anbefalte innlegg

Gjest klarer det ikke

Jeg er en jente på 26 år,som ble sammen med en på 34 for ett år siden. Han flyttet til min kant av landet, men vi bor ikke sammen fordi jeg har en gutt på seks år fra før og han en datter på ni, så vi ville vente og se oss an...

Nå har jeg funnet ut etter dette året at han ikke kan bli min framtidige mann, vi har så forskjellig syn på ting, bla barneoppdragelse.Han har store problemer med sinne sitt og har mang en gang ødelagt kvelder med meg og han og oss sammen med barna. Dette blir ikke bedre og som sagt har vi så mange forskjellige syn på ting. Jeg ser at jeg må bare kutte han ut. Men jeg klarer det ikke....

Jeg er blitt totalt avhengig av han (han har jo fine sider og) jeg er fremdeles veldig forelsket i han, han er en godt voksen person som på mange måter er sånn som jeg vil ha en mann, men ikke som en stefar til min sønn.Det er så sinnsykt vanskelig, jeg klarer ikke å gi slipp på han, men jeg vet jeg må. Hvordan kan jeg gjøre dette?har noen lignende erfaringer?

I tidligere forhold har jeg vært i forholdet selvom det var dårlig og avsluttet det når det var godt så lang tid at jeg var skikkelig lei,skikkelig feig er jeg. det vil jo bli situasjonen her og, så jeg bør jo avslutte det så fort som mulig..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284698-klarer-det-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...