Gå til innhold

Utroskapstest for sperm hvorr får jeg kjøpt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis du har kun dette å bygge på så bør du roe litt ned. Men har du andre mistenkelig ting du vet om så bør du heller følge opp det.

Det er andre ting å følge med på enn noen flekker i ei truse, er hun utro så haster det ikke heller, da finner du det ut etter hvert likevel.

Gjest heneiken2

Mest sannsynlig så finner du kun hennes dna.. Kommer ganske mange "misstenkelige" flekker naturlig. Eller tror du også at saftene som kommer når dere har sex, er en annens manns sperm? sorry for sarkasmen, men at menn ikke vet bedre skremmer meg..

Annonse

HAHA, mistenkelige flekker i trusa til dama di?? Sjekker du trusene hennes - oh my god, du trenger hjelp:-) Og hva er forskjellen mistenkelige flekker i trusa og ikke mistenkelige? Du vet at kvinner har utflod vel? Uff å huff - jaja, jeg fikk meg da en god latter i hvert fall:-) Tusen takk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...