Gjest Mvh Frustrert student Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei. Jeg har vært litt sår i skjedeåpningen og på de inderste kjønnsleppene ett par dager. Det harvært litt ubehagelig, så jeg gikk på apoteket og fikk med sånne kapsler med melkesyrebakteriersom jeg skulle bruke i 6 dager. kjøpte også en underlivs krem. Brukte dette et par dager, og synes det ble noe bedre, men siden det ikke ville gå helt vekk enda (etter 3 dager med melkebakterie"kur") kjøpte jeg meg en kur for soppinnfeksjon. Har nettopp gått på en 12 dagers lang pencillin kur, og der sto det at du kunne få sopp i underlivet ved bruk av pencillin. dennekuren (kapsler og krem) har jeg brukt en dag nå, og har blitt såååååå sår. kan ikke sitte normelt engang. De indre kjønnsleppene er MEGA hovne og såre (litt sånn skorpeaktige). Kan det være at jeg ikke hadde soppinnfeksjon likevel og har gjort noe galt? Føler nemlig at det er tusen ganger verre nå,og er meget fortvilet. p.s. kan det kanskje være at immunforsvaret mitt har vært noe dårlig? grunnen til at jeg gikk på pencillin var at jeg hadde strupebetennelse og ørebetennelse samtidig og var mega dårlig? Uansett.. Har du noen peiling på hva dette kan være? Har nettopp sjekket meg for klamydia, og er helt fin. Har fast partner og alt. Har ikke hatt noeproblemer med dette før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284719-s%C3%A5re-og-n%C3%A5-hovne-kj%C3%B8nnslepper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.