Gjest Nina R2 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Noen som vet hvor man kan finne episoden hvor bl.a. Denny dør(kjæresten/forloveden til Izzie)? Sekvensen hvor Snow Patrol går i bakgrunnen er noe av det sterkeste jeg har sett i den serien - skulle gjerne ha sett den igjen!! 0 Siter
Gjest Nina R2 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 PS! Har lett på youtube, men jeg finner bare hjemmelagde klipp fra mange G.A.episoder. Er ute etter den orginale biten av den akutelle episoden... 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 piratebay. eller søke på sånne nedlastnings sider.. bearsheare,eller noen andre... men du må kanskje ha navnet/nr på episoden? den episoden var så sinnsykt trist forstår ikke at du orker å se den... lykke til med jakten 0 Siter
Gjest Nina R2 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 piratebay. eller søke på sånne nedlastnings sider.. bearsheare,eller noen andre... men du må kanskje ha navnet/nr på episoden? den episoden var så sinnsykt trist forstår ikke at du orker å se den... lykke til med jakten Hei igjen. Jeg lastet ned episoden "losing my religion", men kjenner ikke igjen klippingen. Er det andre som husker den(spesielt den delen der musikken "chasing cars" spilles)? På den versjonen jeg fant på nettet var musikken lagt på et annet sted, så vidt jeg husker...Noen som kan bekrefte dette? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Prøv på isohunt.com http://www.isohunt.com/torrents/greys+anatomy?ihs1=6&iho1=a&iht=-1&ihp=20 Evt søk på Greys.Anatomy.S02.E27. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Klippene de viser i ettertid har ikke rett musikk i fohold til den originale episoden tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.