Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!. Eg er en gutt på 20 år som den siste veka har klødd på penis, det har og vore antydninger til røde flekker på penis hovud. Det var dei første dagane og antydning til et tynt lag/flogge av noke kvitt som la seg jamt over penis hovude. Ellers har eg ikkje hatt noke andre symtomar. Kjærsten min har derimot klødd med meir hissig kløe, kvit utflod, kansje antydning til blod ( mensen mellomblødning?) , antydning til svie når ho er på do?... Kva kan det vere? Eg har ingen symtomar no.. men kjærsten min har fortsattt dei samme..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284747-kl%C3%B8e-p%C3%A5-penis-og-vagina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det lyder som dere begge har fått soppinfeksjon. Det er ikke en kjønnssykdom som smitter mellom partnere, men begge kan få infeksjon samtidig. Dere kan kjøpe stikkpiller og krem på apoteket uten resept, stikkpiller til å innføre i skjeden og krem til å smøre på penis og skjedeinngangen. Vennlig hilsen Mette H Moen PS hvis du ikke har symptomer nå er det ikke nødvendig med behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...