Gjest bekymra27 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei. Jeg er en mann på 27 år som har et (tror jeg) uvanlig problem. Jeg og kjæresten min hadde i ca en måned et kjempesexliv der vi prøvde ut alt mulig og alt var bra, men så helt plutselig merker jeg nå at jeg ikke blir stiv lenger. Har alltid hatt problem med stivheten under samleie, men nå er det enda verre. Får den sjelden opp, og det er nesten sånn at den kun er stiv om morgenen, altså "morgenbrødet", noe som jo ikke har noe med kjæresten å gjøre i det hele tatt. Og om jeg blir stiv nok noen ganger, så kjennes det liksom ikke så fantastisk ut, og jeg klarer ikke å få utløsning inni henne. Jeg klarer å få utløsning ved onani eller om hun suger meg, men selv sistnevnte har blitt vanskeligere. Vi er begge redd for at jeg ikke tenner på henne, men vi har det helt topp, og kysser og tar på hverandre hele tiden, så jeg kan ikke tro det heller, siden det skjedde så veldig plutselig. Eneste er egentlig at jeg ikke blir stiv når vi kysser og tar på hverandre. Og siden jeg ikke kommer ved samleie, er vi også redd for at det kan bli vanskelig å få barn om det skulle bli aktuelt. Håper på noen oppløftende svar om at det vil gå over etterhvert. Er jo et nytt forhold. Men det virker veldig rart hvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284748-problemer-med-stivheten-og-utl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Søk litt her inne og du vil se at dette slett ikke er uvanlig. Og det har som regel ingenting med tenning på partneren å gjøre. Dette er noe psykisk. Det begynte kanskje som et forbigående fysisk fenomen (at du var sliten, beruset, ikke kåt osv.) og så har det blitt en bekymring. Og så lenge du bekymrer deg for å ikke få reisning så vil du slite med det. Du må lære deg å slappe av. Prøv å være intime uten samleie. Ha gjerne andre typer sex. Hvis du klarer å slappe av og ikke bekymre deg vil både stivheten og orgasmene komme etterhvert. Du må fortelle henne at dette ikke har noe med henne å gjøre eller din tenning på henne. Hun må ikke legge noe press på deg, det gjør det bare verre. Dette hørtes kanskje enkelt ut, men det er neppe like enkelt i praksis. Like fullt er det det som skal til. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284748-problemer-med-stivheten-og-utl%C3%B8sning/#findComment-2286313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.