Gå til innhold

Navneskifte

Anbefalte innlegg

Gjest kari mette1
Skrevet

Jeg har tatt tilbake pikenavnet mitt og fått papirer fra folkeregisteret. Jeg lurer på om noen har erfaringer fra dette. Hvordan går jeg frem nå? Hvem er det lurt at jeg tar kontakt med først osv.

Glad for tips.

Skrevet

Du sender jo bare et lite brev/mail til alle aktuelle og skriver at du har byttet navn til Johnsen og at de må rette opp dette i registeret sitt. Ta også kontakt med banken for å få riktig navn på bankkortet...

Skrevet

Du sender jo bare et lite brev/mail til alle aktuelle og skriver at du har byttet navn til Johnsen og at de må rette opp dette i registeret sitt. Ta også kontakt med banken for å få riktig navn på bankkortet...

Og passet.

Og førerkortet.

:-)

Skrevet

Antar at posten fortsatt har kort du kan sende til dine forbindelser. Husk å få med referanse som kundenr, telefonnummer, forsikringsnummer el.l.

Gjest kari mette1
Skrevet

Antar at posten fortsatt har kort du kan sende til dine forbindelser. Husk å få med referanse som kundenr, telefonnummer, forsikringsnummer el.l.

Takk:o)

Gjest kari mette1
Skrevet

Og passet.

Og førerkortet.

:-)

Ja det skal jeg:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...