Gjest kari mette1 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg har tatt tilbake pikenavnet mitt og fått papirer fra folkeregisteret. Jeg lurer på om noen har erfaringer fra dette. Hvordan går jeg frem nå? Hvem er det lurt at jeg tar kontakt med først osv. Glad for tips. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Du sender jo bare et lite brev/mail til alle aktuelle og skriver at du har byttet navn til Johnsen og at de må rette opp dette i registeret sitt. Ta også kontakt med banken for å få riktig navn på bankkortet... 0 Siter
org Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Du sender jo bare et lite brev/mail til alle aktuelle og skriver at du har byttet navn til Johnsen og at de må rette opp dette i registeret sitt. Ta også kontakt med banken for å få riktig navn på bankkortet... Og passet. Og førerkortet. :-) 0 Siter
fresja Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Antar at posten fortsatt har kort du kan sende til dine forbindelser. Husk å få med referanse som kundenr, telefonnummer, forsikringsnummer el.l. 0 Siter
Gjest kari mette1 Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Antar at posten fortsatt har kort du kan sende til dine forbindelser. Husk å få med referanse som kundenr, telefonnummer, forsikringsnummer el.l. Takk:o) 0 Siter
Gjest kari mette1 Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Og passet. Og førerkortet. :-) Ja det skal jeg:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.