Gjest Fortvilt sur og tverr.. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei. Jeg har hatt ganske høy og høy feber over de sist 2 uker nå, varierer fra 38,5 - 40,7. Det begynte med vondt i magen, - men den siste dagen ikke vond mage. Magen er opplblåst og hoven.- Ser ut som jeg er 4 -5 måneder på vei med barn. Jeg har vært innlagt på sykehus og de har tatt vanvittig mange blodprøver. - Alle helt fine.. De har tatt urinprøve, de viser bitte litt blod i urinen. Jeg har tatt CT og ultralyd, men de finner INGEN FEIL!! Annet enn litt blod i urinen og feberen. Jeg går nå inn i min tredje uke med disse symptomene. Gjennomsnitts temepraturen min ligger på 39,3. Den laveste målingen har vist 37,8 den høyeste 40,7. Jeg har lavere temp i baken enn i øret og jeg har testet termometerne mine på friske mennesker og hos de viser ca 36,4 i baken og 37 i øret. Jeg er veldig sliten og utmattet og føler at jeg snart ikke orker mer. Hva kan dette være?? Legene har gitt opp og har gitt meg sykmelding og beskjed om å ta paracet. Jeg er i mot tabletter sånn generellt og når ikke legene finner en feil med meg, mener jeg kroppen må få jobbe med problemet selv. Jeg kan ikke bare ta paracet i det uendelige heller... Mannen min har for snart et år siden mistet sønnen sin og hans mor på snart 90 har nettopp hatt slag og hennes leger er ikke optimistiske for at hun vil leve stort lenger, så nå er han alvorlig redd for å miste meg. Han er redd for at jeg kan ha kreft, men legene jeg har sett og vært hos sier at slike prøver tar de ikke da jeg er så ung... Jeg håper du kan jgi meg noen tips om hva dette kan være og hvilke konkrete prøver jeg kan be en privatlege ta av meg, for jeg kan da ikke fortsette slik... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284792-feber-og-hoven-mage-luft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.