Gjest Skytten-83 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Etter flere års opphold uten menstruasjon (pga sykdom) har jeg endelig fått den tilbake - tror jeg. Blødningene har kommet svært regelmessig hver måned. Kan nesten regne ut klokkeslettet. Selve blødningene derimot er mistenkelig små og det minner mer om utvannet utflod. Det er vel egentlig mer utflod med litt blod enn omvendt. Blodet er også helt grålig/sjokoladebrunt på fargen og uten tegn til fersk rødfarge. Jeg "blør" heller aldri mer en 2- toppen 3 dager og det er så lite at jeg kun trenger å bruke truseinnlegg. Jeg burde jo kanskje bare være glad for at jeg har en så lettvint og ikke minst behagelig menstruasjon, men begynner allikevel å mistenke at blødningene skyldes noe annet... Har nemlig aldri hørt om noen andre som blør så lite. Noen som vet litt om dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284823-er-dette-mensen-eller-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.