Gjest oppgitt småbarnsmamma Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Oppdaget akkurat at jeg hadde glemt å ta nattbleie på minsten. Madrassen (skumgummi) har en stor våt flekk. Madrassen er helt ny. Er jeg bare nødt til å kaste den nå? Vi har ikke stpr nok vaskemaskin.... Flekken er fortsatt våt, så om noen her har gode råd å komme med? På forhånd takk! 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Det er ingen som vasker madrassen i vaskemaskina! Det tørker jo og om du vasker flekken med litt mildt såpevann og lar det lufttørke etterpå så er madrassen like god. Bruk gjerne et håndkle og klem skikkelig ned i madrassen for å suge opp vannet så den tørker fortere. 0 Siter
Sofline Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Tiss er vel sterilt, så bakterier skal du ikke bekymre deg over. Jeg tror de færreste har plass til en madrass i vaskemaskinen. Vask overflaten og luft den godt i frisk luft. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Jeg har brukt potetmel dersom flekken fremdeles er våt, og så støvsugd dette opp. Deretter vasket med lunket såpenvann,. n, og skylt med rent vann etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.