Gå til innhold

Er ikke dette nokså patetisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jan Guillou sier sin hjertens mening om Stieg Larssons bøker og suksess:

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/09/06/511179.html

Får litt følelsen av at det er misunnelse ute og går? Om salgstallene sier han "Med det ligger han sju millioner etter meg. Så langt."

Syns dette var ynkelig og barnslig. Men så har jeg aldri likt Guillou heller.

Skrevet

Ja, helt utrolig at han kan få seg til å si noe slikt! Som å slå en som ligger nede (=død) pga. misunnelse. Jeg liker bøkene til Stieg Larsson kjempegodt, og jeg leser mye krim.

Skrevet

Jeg liker krim-bøkene til Jan Guillou, har lest de fleste - men jeg ble fullstendig hekta på Stig Larssons bøker! Synes det er smålig av han å snakke på den måten.

Stig Larsson har skrevet tre uhorvelig spennende bøker, der han tar opp mange sider av samfunnet på en flott måte.

Synd det ikke finnes en fjerde nok å hive seg over!!!!

Skrevet

Det var en selvgod og patetisk uttalelse fra Jan Guillou. Jeg leste den første boken uten å vite at Stieg Larsson var død, og jeg likte boken veldig godt. Bok nr. 2 har jeg akkurat lest, og den var absolutt lesverdig og spennende. Slutten var altfor overdrevet og ikke spesielt troverdig. Jeg syns bok nr. 1 var bedre, men jeg kommer nok til å lese bok 3 også.

Skrevet

Skikkelig frekt å snakke så nedsettende om en som ikke kan forsvare seg :-(

Dette vitner om misunnelse, ja!

Skrevet

Nok en hjernedød uttalelse fra Guillou. Det er vel ikke mer enn en måneds tid siden han var ute og mente et eller annet som jeg ikke husker hva dreide seg om, annet enn at jeg syntes han framstod som en bitter mann.

Skrevet

Huff, ja dette var patetisk.

Jeg har ikke lest Stieg Larsson (ennå), men kanskje jeg skal gi meg i kast med det? Guillou har jeg velk bare lest en bok av, tor jeg, med Carl hamilton. Litt spnn bob-bob-bob - litt vel macho for meg.

Skrevet

Jeg har ikke lest Stieg Larsson (ennå), men kanskje jeg skal gi meg i kast med det? Guillou har jeg velk bare lest en bok av, tor jeg, med Carl hamilton. Litt spnn bob-bob-bob - litt vel macho for meg.

Morsan, morsan, morsan! Du må kaste deg over Stig Larsson så snart du kan!

Skrevet

Åh. morsan! Du MÅ lese Stieg Larsson! Jeg er helt hekta, og skal klare å vente på at den siste boka blir oversatt til norsk. Min nye svigermor er like hekta som meg. :)

Skrevet

Åh. morsan! Du MÅ lese Stieg Larsson! Jeg er helt hekta, og skal klare å vente på at den siste boka blir oversatt til norsk. Min nye svigermor er like hekta som meg. :)

Ingen grunn til å vente, den er helt grei å lese på svensk! Dessuten er den siste boken den beste :-)

Skrevet

Ingen grunn til å vente, den er helt grei å lese på svensk! Dessuten er den siste boken den beste :-)

Åhhhh, temptation! ;)

Jeg må vente ti over helga når eksen har overtatt ungene. Dersom jeg kjøper boka i dag, blir jeg sittende med den til jeg har lest den ut. :)

Gjest Multippel
Skrevet

Nok en hjernedød uttalelse fra Guillou. Det er vel ikke mer enn en måneds tid siden han var ute og mente et eller annet som jeg ikke husker hva dreide seg om, annet enn at jeg syntes han framstod som en bitter mann.

Han var ute og mente at Marta Louise ikke var mentalt frisk pga engleskolen, og nå dette. Syns han virker desperat etter å få komme i avisa jeg....

Skrevet

Åhhhh, temptation! ;)

Jeg må vente ti over helga når eksen har overtatt ungene. Dersom jeg kjøper boka i dag, blir jeg sittende med den til jeg har lest den ut. :)

Jeg leste den på svensk i sommer. Helt fantasik spennende!

Ungene var riktignok helt oppgitte over at jeg alltid satt eller lå og leste.....

Gjest Multippel
Skrevet

Helt enig. Jeg tror det var dette her jeg kicka på sist: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154899

hehhe dette er jo fantastisk!!!! I løpet av fire uker ROPER så og si mannen det ene etter det andre ut. Hvordan kan han forvente å bli tatt seriøst? Tipper han IKKE ble tatt på tissen men strøket over med flat hånd som de skal gjøre....

Skrevet

Jeg leste den på svensk i sommer. Helt fantasik spennende!

Ungene var riktignok helt oppgitte over at jeg alltid satt eller lå og leste.....

Da jeg leste nr to for et par uker siden, starta jeg kl 06.30 om morgenen da kjæresten dro på jobb. Leste hele dagen og da han kom hjem fra jobben, skulle han (heldigvis) jobbe litt mer hjemmefra, og da han var ferdig med det, skulle vi egentlig dra ut og handle, men siden det pissregna, utsatte vi det (heldigvis) litt. Var ferdig med boka i 21-tida, da hadde jeg til og med hatt med meg boka på do i løpet av dagen. ;)

Skrevet

OK, skal love å gyve løs på det når jeg er ferdig med boka jeg holder på med nå! ;-)

Skrevet

Morsan, morsan, morsan! Du må kaste deg over Stig Larsson så snart du kan!

Will do!! :-)

Skrevet

Da jeg leste nr to for et par uker siden, starta jeg kl 06.30 om morgenen da kjæresten dro på jobb. Leste hele dagen og da han kom hjem fra jobben, skulle han (heldigvis) jobbe litt mer hjemmefra, og da han var ferdig med det, skulle vi egentlig dra ut og handle, men siden det pissregna, utsatte vi det (heldigvis) litt. Var ferdig med boka i 21-tida, da hadde jeg til og med hatt med meg boka på do i løpet av dagen. ;)

Oi! Da leser du jammen fort!

Så raskt har ikke jeg klart det - men jeg har ikke hatt en hel dag til disposisjon heller....

Skjønner godt det med å ha boka med på do...

En av de tre bøkene (husker ikke hvilken), ble jeg sittende med langt utover natta. Satt på do og leste til jeg ble så iskald i rompa at jeg måtte krype til sengs!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...