Gå til innhold

He he. Menn altså!

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Jeg har tatt meg sammen og sykler nå til jobb to dager i uka (14 km hver vei, så det blir bra trening). Jeg er ikke i spesielt god form, men jeg tråkker nå på som best jeg kan.

Somregel så er det menn som suser forbi meg opp bakkene, og jeg kan jo ikke gjøre noe med det.

Men i dag var en en mann foran meg som var ute å "søndagssyklet" selv om han hadde alt utstyret i orden (hjelm, sykkelsko, sykkelbukse osv). Han syklet så seint at jeg bestemte meg for å tråkke forbi, og jeg smilte litt da jeg hørte at han plystret for seg selv.

" Her er det en som koser seg i sola på vei til jobb" tenkte jeg.

Men da tok jeg feil. Like etter min forbikjøring, så kom det en liten bakke - og da kom han halsendes forbi. Kikket litt olmt på meg og sto i pedalene opp bakken for å komme forbi. Og så lå han rett foran meg resten av turen.

Hver gang jeg fikk litt høy fart og var på vei forbi han (for han tok det egentlig fremdeles ganske bedagelig) så kikket han bak seg og tråkket til. LOL!

Det var bare utrolig komisk hvordan han ikke kunne la en dame kjøre forbi han. Er alle menn så konkurranseinnstilte når de sykler til jobben?

Skrevet

*S* Dette med konkurranse kan synes ¨på så mange felt! ;-) En venninne hadde i ungdommen en ROSA boble. Hver gang - uten unntak - hun kjørte forbi en mann i BMW eller en annen 'tøff' bil la de seg ut og kjørte forbi henne igjen! ;-)

de skulle tydeligvis ha seg frabedt å bli forbikjørt av en sådan frøkenbil!! ;-)

Skrevet

Hihi, mannfolk er en egen rase - såpass har jeg skjønt ;)

Mannen min hadde antagelig ikke gjort tilsvarende, men så er han godt oppdratt (av meg;)) siden vi ble sammen når han var bare 16 år gammel ;)

Skrevet

Hehe... det er akkurat som å lese om samboeren min. Han tåler ikke at noen sykler forbi ham. Forskjellen er at han beholder den høye farta i frykt for at folk skjønner hva han driver med, og det gjelder både damer og menn. :-)

Skrevet

Hehe, dumme menn.

Jeg hadde heller lagt meg like bak deg, så kunne jeg ha studert flotte lår og fin rumpe:-).....noen menn skjønner ikke sitt eget beste:-)

fuji1365380447
Skrevet

*S* Dette med konkurranse kan synes ¨på så mange felt! ;-) En venninne hadde i ungdommen en ROSA boble. Hver gang - uten unntak - hun kjørte forbi en mann i BMW eller en annen 'tøff' bil la de seg ut og kjørte forbi henne igjen! ;-)

de skulle tydeligvis ha seg frabedt å bli forbikjørt av en sådan frøkenbil!! ;-)

Jeg kjører selv runt i en gammel skranglete liten kone-bil, og jeg koser meg fælt når jeg kjører forbi fancy biler på veien. Men dersom det sitter en mann bak rattet, så kan du banne på at jeg blir forbikjørt like etterpå.

Ingen vil jo se seg frakjørt av en Polo med 1,3 motor...

fuji1365380447
Skrevet

Hehe... det er akkurat som å lese om samboeren min. Han tåler ikke at noen sykler forbi ham. Forskjellen er at han beholder den høye farta i frykt for at folk skjønner hva han driver med, og det gjelder både damer og menn. :-)

Kanskje det er denne medfødte konkuransetrangen som gjør at menn stadig gjør bedra karriere og tjener mer penger enn kvinner?

fuji1365380447
Skrevet

Hehe, dumme menn.

Jeg hadde heller lagt meg like bak deg, så kunne jeg ha studert flotte lår og fin rumpe:-).....noen menn skjønner ikke sitt eget beste:-)

...akkurat derfor jeg er så stor fan av Tour de France...

Skrevet

...akkurat derfor jeg er så stor fan av Tour de France...

Hehe, ja det skjønner jeg, selv om jeg ikke kikker på menn. Det er jo kraftig benmusklatur og trente rumper der, så hadde jeg vært kvinne med sans for noe fint å se på, så hadde nok jeg også sittet der med tunga på tredje knappehullet:-)

Skrevet

Kanskje det er denne medfødte konkuransetrangen som gjør at menn stadig gjør bedra karriere og tjener mer penger enn kvinner?

Hmm... det har jeg ikke tenkt over før, men det er et godt poeng. Jeg blåser en lang marsj i det om noen sykler forbi meg. Når jeg tenker over det er det faktisk gjerne menn. Men hva hjelper det å tråkke til de blir blå i hodet når jeg allikevel tar dem igjen i neste lyskryss? :-)

Skrevet

Hehe, dumme menn.

Hehe... du har skjønt det. :-)

Skrevet

Du er nok inne på sakens kjerne.

fuji1365380447
Skrevet

Du er nok inne på sakens kjerne.

Jeg kjenner at jeg bare blir litt lattermild og humrer når en mann kjører forbi meg på den latterlige måten. Men jeg ser jo at det er blodig alvor for mange menn.

Jeg tror at mye av dette konkurranseinnstinktet er biologisk og drevet av testosteron. Det er forsåvidt OK.

Og litt komisk...

Skrevet

Jeg kjenner at jeg bare blir litt lattermild og humrer når en mann kjører forbi meg på den latterlige måten. Men jeg ser jo at det er blodig alvor for mange menn.

Jeg tror at mye av dette konkurranseinnstinktet er biologisk og drevet av testosteron. Det er forsåvidt OK.

Og litt komisk...

Enig i at det er komisk og for meg blir det litt dumt. Men det er jo sånn at vi menn skal være de sterkeste, de som skal klare brasene og stå fremst i "krigen" og da må vi jo leve opp til det:-)

fuji1365380447
Skrevet

Enig i at det er komisk og for meg blir det litt dumt. Men det er jo sånn at vi menn skal være de sterkeste, de som skal klare brasene og stå fremst i "krigen" og da må vi jo leve opp til det:-)

Vi damer liker jo somregel menn som er litt tøffere og sterkere enn oss selv, da - så da får vi ta med oss "unotene" som følger med også!

...selv om du åpenbart er en mann blottet for unoter ;-)

Skrevet

Har merket meg nøyaktig det samme på ski i marka. Ikke få ganger har jeg gått forbi middelaldrende menn, som deretter legger seg på bakskiene mine, selv om jeg holder høyere tempo enn de gjorde før jeg gikk forbi. Slapper jeg av et øyeblikk, er de forbi, og forsøker da gjerne etter beste evne å holde et noe høyere tempo enn de gjorde tidligere. Ganske patetisk - de liker ikke at en dame (som ikke ser ut som noen racer, og vel ikke er det heller) går fortere enn dem :-). Og irriterende - for slike som meg som egentlig har lyst til å gå alene.

Skrevet

Vi damer liker jo somregel menn som er litt tøffere og sterkere enn oss selv, da - så da får vi ta med oss "unotene" som følger med også!

...selv om du åpenbart er en mann blottet for unoter ;-)

"selv om du åpenbart er en mann blottet for unoter "

Du har helt rett fujii, skulle tro at du var morra mi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...