Gå til innhold

Svigermor 60 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære svigermor fyller 60 år om 2 uker.

Vi er litt usikker på hvor mye gaven skal koste.

Vi har litt(veldig) dårlig råd denne mnd og neste.

Men gave skal hun få.

Hva syns dere er ett passelig beløp til en 60 åring?

På forhånd tusen takk.

Skrevet

Om dere har veldig dårlig råd synes jeg dere skal forsøke å tenke godt etter om det er noe spesielt dere kunne gitt som ikke nødvendigvis ville koste så mye penger, heller enn først å sette en "pris" for så å se etter noe til den prisen. Litt forseggjorte fotoalbum faller vel nesten alltid i smak - enten med ungene deres fra de var født frem til nå, eller om dere ikke har unger: mannen din (sønnen hennes) fra han var liten og frem til nå (med familie og venner på bildene også, da - ikke bare portretter av ham, om du skjønner). Ellers kan dere kanske gå for en selvpleiepakke, med et gavekort hos hudpleier med evt. en kurv med badeolje, lotion etc. i tillegg?

Skrevet

Om dere har veldig dårlig råd synes jeg dere skal forsøke å tenke godt etter om det er noe spesielt dere kunne gitt som ikke nødvendigvis ville koste så mye penger, heller enn først å sette en "pris" for så å se etter noe til den prisen. Litt forseggjorte fotoalbum faller vel nesten alltid i smak - enten med ungene deres fra de var født frem til nå, eller om dere ikke har unger: mannen din (sønnen hennes) fra han var liten og frem til nå (med familie og venner på bildene også, da - ikke bare portretter av ham, om du skjønner). Ellers kan dere kanske gå for en selvpleiepakke, med et gavekort hos hudpleier med evt. en kurv med badeolje, lotion etc. i tillegg?

Jeg holder på å scrappe ett album til henne og svigerfar som de skal få til jul.

Og der er det bilde av oss og barna våre.

Vi aar tenkt å gi henne ett gavekort på fotpleie og fot massasje,men vet ikke hva mer vi skal gi henne.

Skrevet

Jeg ville aldri tenkt på en spesiell pris, vi kunne funnet på å kjøpe bursdaggave til 50 kr. det ene året og 1000 det neste, uten at det var noe jubileum.

Er det stort selskap, slik at gavene blir liggende fremme for beskuelse, kan det hende vi ville tenkt litt mer på det. I så fall kunne gaven kanskje kostet rundt 500 kr. og kanskje litt mer, men vi har ganske god råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...