Gå til innhold

Vondt i brystet, hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Gjest pippilottarullgardina
Skrevet

Jeg har siden tirsdag kveld hatt smerter i brystet. Sitter midt i på en måte (mellom puppene) og stikker noen ganger ut på ve side.

Det kjennes akkurat ut som om jeg har satt noe fast der, som når man ikke får svelget tabletter helt ned med en gang...

Gjør ikke veldig vondt å puste, men veldig vondt å svelge.

Noen som vet hva det kan være?

Gjest Vekten87
Skrevet

hmmm, dette var noe rare greier.. prøvd å drikke masse vann? er vel kanskje ikke det som er greien.. kan det være noe muskel greier? kunne jo ringt legen bare for å høre, er jo ikke noe koslig å ha vondt. og hvertfall ikke vite hva det er...

Skrevet

Brokk spiserøret? Betennelse i overgang spiserør/magesekk? Kan fort forveksles med brystsmerter.

Skrevet

Jeg tenker at det er noe med spiserøret, kanskje klaffen inn til magesekken. Om det gjør veldig vondt så bør du sjekke det. Lege henviser deg nok. Hvis du er redd for hjertet så er symptomene mer kvelende høyt opp, trang hals på en måte, så det tror jeg ikke du har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...