Gjest takk for alle svar!! Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 er i uke 35 på lørdag. er det noe lurt å bade i basseng då? offentlig, på hotell. og boblebad? altfor varmt og mye bakterier?? fant dette: http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=232309 jeg har ikke merket noe propp greier, er førstegangsgravid så har ikke mye peil, men går utifra at jeg hadde merket noe... 0 Siter
Sofline Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Så lenge slimproppen ikke har gått er det helt greit å bade. Etter at den har gått bør du heller ikke bade i badekaret hjemme hos deg selv. 0 Siter
Gjest takk for alle svar!! Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Så lenge slimproppen ikke har gått er det helt greit å bade. Etter at den har gått bør du heller ikke bade i badekaret hjemme hos deg selv. men på den nettsiden sto det noe om en pille som kunne føres opp i kjeden for å drepe bakterier. hva heter den? kan jo ta en slik for sikretsskyld? 0 Siter
Sofline Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 men på den nettsiden sto det noe om en pille som kunne føres opp i kjeden for å drepe bakterier. hva heter den? kan jo ta en slik for sikretsskyld? Det tror jeg bare er hysteri. Barnet er godt beskyttet fra naturens side. 0 Siter
Gjest takk for alle svar!!! Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Det tror jeg bare er hysteri. Barnet er godt beskyttet fra naturens side. oki, takker for svar natta... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.