Gå til innhold

baseng bading og boblebad!

Anbefalte innlegg

Gjest takk for alle svar!!
Skrevet

er i uke 35 på lørdag. er det noe lurt å bade i basseng då? offentlig, på hotell. og boblebad? altfor varmt og mye bakterier??

fant dette:

http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=232309

jeg har ikke merket noe propp greier, er førstegangsgravid så har ikke mye peil, men går utifra at jeg hadde merket noe...

Skrevet

Så lenge slimproppen ikke har gått er det helt greit å bade. Etter at den har gått bør du heller ikke bade i badekaret hjemme hos deg selv.

Gjest takk for alle svar!!
Skrevet

Så lenge slimproppen ikke har gått er det helt greit å bade. Etter at den har gått bør du heller ikke bade i badekaret hjemme hos deg selv.

men på den nettsiden sto det noe om en pille som kunne føres opp i kjeden for å drepe bakterier. hva heter den? kan jo ta en slik for sikretsskyld?

Skrevet

men på den nettsiden sto det noe om en pille som kunne føres opp i kjeden for å drepe bakterier. hva heter den? kan jo ta en slik for sikretsskyld?

Det tror jeg bare er hysteri. Barnet er godt beskyttet fra naturens side.

Gjest takk for alle svar!!!
Skrevet

Det tror jeg bare er hysteri. Barnet er godt beskyttet fra naturens side.

oki, takker for svar :) natta...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...