Gå til innhold

Au, fingeren min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 uker siden, ramlet jeg på noen steiner da jeg var på tur. Hovedtrykket kom nok på langefingeren min. Jeg holdt den en stund i en iskald elv, men etterhver hovnet den opp. Ble blå/lilla. Veldig vondt, klarte ikke bøye, og hvis jeg kom borti den, gjorde det veldig vondt.

Nå tre uker etter, er den ganske normal, men fortsatt litt stor. Jeg har hele tiden trodd den var bristet, men nå lurer jeg på, kan den være brekt? Jeg klarer forsatt ikke bøye den så veldig mye (men mer enn før da...), det er vondt hvis jeg kommer borti den...

Bør jeg ta røntgen tro...?

Vennlig hilsen,

Skrevet

Jeg mener du bør ta røntgen, den kan være brekt og da kan den gro sammen igjen feil.

Skrevet

Jeg mener du bør ta røntgen, den kan være brekt og da kan den gro sammen igjen feil.

Ok.. takk for svar:) Skal ringe legen nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...