Gjest frustrert! Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 sitter og oppdaterer meg på dagens nytt, og der dukker dette opp http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=161997 jeg vet ikke hva jeg skal tro, samme med Doung saken i bergen... hvem kan leve med noe slikt... jeg blir helt redd jeg... det er hvis ingen grenser! 0 Siter
Gjest Multippel Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Foreløpig er det så mange motstridene informasjon fra denne saken at du er ikke den eneste som er forvirret. At hun er mistenkt kan ha med juridiske grunner å gjøre. Politiet hadde 22 spørsmål de ville stille henne, som de ikke kunne stille uten at hun var mistenkt. Håper de finner ut av hva som er skjedd! 0 Siter
Gjest Radoslaw Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Det finnes ingen grenser nei, har en annen sak friskt i minnet, en mor satt sine to små barn i baksetet og trillet bilen ut i en elv så de druknert og gråt på TV og sa det var en svart mann som bortførte de, hun ble etterhvert gjennomskuet. Verden er en syk syk plass. Jeg tror de er skyldige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.