Gå til innhold

Voksing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til syden i 2 uker og kunne tenke meg å slippe å barbere legger, armhuler og bikinilinje hver dag! Har aldri vokset før, men har lyst til å forsøke det nå, men i en salong. Noen som vet om et sted i Oslo (sentralt/sentrum) hvor man får vokset legger osv? Et sted som ikke koster så veldig mye, men hvor de er flinke.

Er det forresten vanlig å vokse armhuler og bikinilinje? Jeg har liksom bare hørt om voksing av legger...

Skrevet

Alle's Beauty Clinique var rimelige før ihvertfall. jeg fant hjemmesiden deres - kanskje du finner priser der?

Jeg har bare vokset legger, men har hørt om folk som har vokset bikinilinja.

http://www.allesbeautyclinique.com/

Takk for svar! Da skal jeg bestille en time der :)

Skrevet

Alle's Beauty Clinique var rimelige før ihvertfall. jeg fant hjemmesiden deres - kanskje du finner priser der?

Jeg har bare vokset legger, men har hørt om folk som har vokset bikinilinja.

http://www.allesbeautyclinique.com/

Døh, man kan vokse ALT! Det er kun egen bluferdighet som setter grenser. Ifølge min atskillig mange år yngre søster...

;-)

Skrevet

Døh, man kan vokse ALT! Det er kun egen bluferdighet som setter grenser. Ifølge min atskillig mange år yngre søster...

;-)

Ja, er man for gammel til å gjerne alt, er man sikkert for gammel til å ha sex også! ;-)

Kanskje bortsett fra det som måtte foregå under dyna i et mørkt rom ca én gang i mnd....;-)

Skrevet

;-)

..........

Skrevet

Ja, er man for gammel til å gjerne alt, er man sikkert for gammel til å ha sex også! ;-)

Kanskje bortsett fra det som måtte foregå under dyna i et mørkt rom ca én gang i mnd....;-)

Sannsynligvis. Jeg tror ikke den nevnte søster orker tenke tanken helt ut engang - på dette at storesøster kanskje kan ha sex, altså...

;-)

Skrevet

Sannsynligvis. Jeg tror ikke den nevnte søster orker tenke tanken helt ut engang - på dette at storesøster kanskje kan ha sex, altså...

;-)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...