Gå til innhold

Kanskje ingen overraskelse.. M. Aulie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si at jeg tidligere har hatt en viss respekt for Marianne Aulie - ikke at jeg har sett opp til kunsten eller fremstillingen hennes av seg selv spesielt - men tenkt at hun får nå bare holde på med sin egen greie, hun virker å ha integritet på sitt eget område..

men, ærleg tala....

Nå trekker hun seg fra et uskyldig TV-program, og surmuler for at hun trodde dette skulle være et talentshow - trodde hun virkelig at hun kunne synge?? Jeg må le, nå joiner jeg gjengen som har for lengst har innsett at hun kun er et selvhøytidelig næpskrell. *deilig å slarve litt* :o)

http://www.dagbladet.no/kjendis/2007/09/06/511238.html

Skrevet

Jeg tror den dama sliter "litt", men tydeligvis ikke nok til at pressen har funnet fram vær varsom-plakaten. Jeg har vondt av den stakkars datteren hun drar med seg på intervjuer og hjemme hos-reportasjer. Det er nok ikke bare lett å være henne.

Skrevet

Jeg tror den dama sliter "litt", men tydeligvis ikke nok til at pressen har funnet fram vær varsom-plakaten. Jeg har vondt av den stakkars datteren hun drar med seg på intervjuer og hjemme hos-reportasjer. Det er nok ikke bare lett å være henne.

Jeg hadde faktisk ikke fått med meg at hun har en datter.. Men enig med deg, om det er slik.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg ble ikke så overrasket da jeg leste dette.

Hun virker som en dame med litt problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...