Gjest mij Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Jeg må si at jeg tidligere har hatt en viss respekt for Marianne Aulie - ikke at jeg har sett opp til kunsten eller fremstillingen hennes av seg selv spesielt - men tenkt at hun får nå bare holde på med sin egen greie, hun virker å ha integritet på sitt eget område.. men, ærleg tala.... Nå trekker hun seg fra et uskyldig TV-program, og surmuler for at hun trodde dette skulle være et talentshow - trodde hun virkelig at hun kunne synge?? Jeg må le, nå joiner jeg gjengen som har for lengst har innsett at hun kun er et selvhøytidelig næpskrell. *deilig å slarve litt* ) http://www.dagbladet.no/kjendis/2007/09/06/511238.html 0 Siter
tonie Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Jeg tror den dama sliter "litt", men tydeligvis ikke nok til at pressen har funnet fram vær varsom-plakaten. Jeg har vondt av den stakkars datteren hun drar med seg på intervjuer og hjemme hos-reportasjer. Det er nok ikke bare lett å være henne. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Kom ikke som noen bombe på meg i alle fall 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Jeg tror den dama sliter "litt", men tydeligvis ikke nok til at pressen har funnet fram vær varsom-plakaten. Jeg har vondt av den stakkars datteren hun drar med seg på intervjuer og hjemme hos-reportasjer. Det er nok ikke bare lett å være henne. Jeg hadde faktisk ikke fått med meg at hun har en datter.. Men enig med deg, om det er slik. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Jeg ble ikke så overrasket da jeg leste dette. Hun virker som en dame med litt problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.