Lillemus Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Tenkte meg ut i marka i dag, en ny trase, og ser på kartet at det er lysløype der. Dette er i Trondheim bymark og jeg lurer på om noen vet om lysløypene fungerer som vanlige turstier om sommeren? Eller er de ubrukelige nå? 0 Siter
Lisabeth Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Jeg tipper det er begge deler. Noen steder er det sikkert vått (myr), mens andre steder fint å gå. Her på Østlandet er det forresten kjempefint i skogen nå. Det er så sent på sesongen og såpass tørt at man kan gå tørrskodd på steder som er fuktige sommerstid. Dersom dere har hatt lite nedbør de siste dagene i Trøndelag er det sikkert tilsvarende der. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Jeg tipper det er begge deler. Noen steder er det sikkert vått (myr), mens andre steder fint å gå. Her på Østlandet er det forresten kjempefint i skogen nå. Det er så sent på sesongen og såpass tørt at man kan gå tørrskodd på steder som er fuktige sommerstid. Dersom dere har hatt lite nedbør de siste dagene i Trøndelag er det sikkert tilsvarende der. Jeg prøvde, men det var bare å glemme å bruke lysløypa uten vadere. ;o) Tok en annen vei så det ble en times tid i marka alikevel da, men i morra starter jeg et annet og tørrere sted gitt. ) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Jeg prøvde, men det var bare å glemme å bruke lysløypa uten vadere. ;o) Tok en annen vei så det ble en times tid i marka alikevel da, men i morra starter jeg et annet og tørrere sted gitt. ) Lurt! Her er det tilnærmet insektfritt om dagen også, så det er virkelig fint å være i skogen. Bare synd det blir så tidlig mørkt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Lurt! Her er det tilnærmet insektfritt om dagen også, så det er virkelig fint å være i skogen. Bare synd det blir så tidlig mørkt. Med tanke på værmeldinga for i morra så blir det morgen-jogg på meg i morra... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.