Gjest vil ta lappen Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 tenker på å ta lappen men er litt forvirret nå. Jeg tok teorikurset uten eksamen før de nye reglene ble innført. På en skole ser jeg at de tilbyr trafikalt grunnkurs. på en annen kjøreskole så tilbyr de både trafikalt grunnkurs og teorikurs. Må teorikurset være gjennomført før jeg tar trafikalt gurnnkurs? 0 Siter
Gjest spinoff Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Nei, ikke der jeg tok ihvertfall. Trafikalt grunns er noe man tar før man setter igang liksom. Helt først. 0 Siter
Gjest vil ta lappen Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Nei, ikke der jeg tok ihvertfall. Trafikalt grunns er noe man tar før man setter igang liksom. Helt først. tror du jeg må ta teorikurset på nytt også? Siden jeg har det fra før? 0 Siter
Gjest spinoff Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 tror du jeg må ta teorikurset på nytt også? Siden jeg har det fra før? Du må ikke ta teorikurset, men det kommer an på hvor mye du husker da. Trafikalt grunnkurs er obligatorisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.