Gjest pregnant77 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 I dag kjente jeg noe småskummelt, jeg stod oppreist, plutselig fikk jeg litt vondt i magen, som fra livmoren og det strålte ut til siden, litt smårieaktig. Varte ikke så lenge da, toppen 20 sek, men d var skremmende og jeg begynte å tenke på spontanabort osv. Hva tror dere dette var? 0 Siter
Gjest også gravid Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Hadde tippa at det var ligamentene som strekker seg, altså helt normalt. Eventuelt kynnere? http://www.mammanett.no/design.php?side=Graviditet/svplager/vondt_i_magen 0 Siter
Gjest pregnant77 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Hvor langt på vei er du da? Er 13 uker + 5 dager på vei nå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Er 13 uker + 5 dager på vei nå. Det er nok bare livmor-båndene som strekker seg, men er du usikker så er det bedre å kontakte lege en gang for mye enn en gang for lite. ) 0 Siter
Sofline Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Ligamentsmerter sannsynligivs. Det er helt normalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.