Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt normalt, mange bruker opptil et halv år på å komme i rute igjen etter pilleslutt.

Det var da godt å høre... vi har nemlig svært lyst til å prøve å bli gravide, men vet ikke om det går så lenge jeg ikke har normal rytme på min syklus? hadde veldig ustabil syklus også før jeg begynte med p-piller.

Annonse

Hvorfor ikke? Jeg ble gravid på samme måten - rett etter p-pilleslutt.

Har tatt en test, men den var negativ... får jeg ikke menstruasjon i løpet av uka som kommer skal jeg ta nok en test. Men hvor fort vises det på en graviditetstest egentlig? En uke etter at det evt har skjedd noe??

Har tatt en test, men den var negativ... får jeg ikke menstruasjon i løpet av uka som kommer skal jeg ta nok en test. Men hvor fort vises det på en graviditetstest egentlig? En uke etter at det evt har skjedd noe??

Tror vanligvis man må vente to uker, men er ingen spesialist her. De gangene jeg har blitt gravid har det skjedd før jeg ante det, så jeg var allerede et godt stykke på vei...

Les pakningsvedlegget. En graviditetstest viser vanligvis positivt først minst 14 dager etter befruktning, altså på den tiden mensen skulle kommet da de fleste har eggløsning ca. 14 dager før mens.

Noen får sikkert positiv test noen dager før mens også, men en uke etter befruktning er alt for tidlig.

Nei, to uker.

Det var da godt å høre... vi har nemlig svært lyst til å prøve å bli gravide, men vet ikke om det går så lenge jeg ikke har normal rytme på min syklus? hadde veldig ustabil syklus også før jeg begynte med p-piller.

Ustabil syklus betyr ikke nødvendigvis at du ikke kan bli gravid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...