Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere sengetøy?

Anbefalte innlegg

Gjest sengevals :)
Skrevet

Kjempeteit spørsmål, men lurer så spør allikevel. :) Jeg lurer rett og slett på hvor ofte dere skifter på senga? Skifter dere hvis det har blitt søl etter sex, selv om sengetøyet nettopp har blitt skiftet på? Jeg skifter en gang i uka, kan gå litt lenger tid men ikke mer enn to uker.

Skrevet

Jeg skifter 1 gang pr uke, svetter jeg (om sommeren) skifter jeg oftere. Etter sex skifter jeg lakenet.

Skrevet

Vi skifter ca annenhver uke, hvis vi svetter mye om sommeren, hender det jeg skifter litt oftere.

Skifter hvis jeg har lekt noe om natta når jeg har mensen, ikke etter sex. Som regel har vi sex relativt ofte (flere ganger i uka), og jeg gidder da ikke skifte så ofte....

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi skifter hver 14 dag til vanlig. Men om det er varmt ute og vi svetter mye da skifter jeg nok oftere, også om en av oss har vært syke, da svetter man jo også mer.

Skrevet

Skifter som regel hver 14 dag. Kan bli oftere om sommeren.

Skrevet

Helt sikkert for sjelden, men jeg er vel ikke den eneste her i verden. ;) Vet at jeg burde skifte nå, jeg lekker morsmelk om natta og ungen gulper og sånn, så egentlig burde kanskje overmadrassen hatt seg en vask og.

Skrevet

Jeg har vært lite hjemme i sommer så det har vært dårlig med sengetøysskift, men jeg har skiftet ofte der jeg har vært da! :o)

Men nå ga du meg det sparket bak som jeg trengte så nå har jeg skiftet her hjemme og... Og siden jeg ikke liker å ha skittent sengetøy liggende (det tar så stor plass!) så måtte jeg vaske, dermed måtte jeg henge opp det nyvaskede tøyet som har ligget i vaskemaskina noen dager (herregud for en husmor jeg er...) og da måtte jeg ta ned alt fra de to fulle klesstativene - så du fikk meg til å ta et aldri så lite og sårt tiltrengt skippertak her i kveld! Tænk ju! ;o)

Skrevet

Det gjør jeg annenhver søndag. Lister meg ut av senga etter sex på en ganske finurlig måte, så da blir det sjelden søl.

Skrevet

Det gjør jeg annenhver søndag. Lister meg ut av senga etter sex på en ganske finurlig måte, så da blir det sjelden søl.

''Lister meg ut av senga etter sex på en ganske finurlig måte, så da blir det sjelden søl.''

Du har teken på å komme deg ut av senga og tasse ut på badet med beina knipt sammen, du og :-) ?

Blir ikke så ofte søl her heller. Og blir det det, så gidder jeg sjelden å skifte før de to ukene er gått likevel...!

Skrevet

Helt sikkert for sjelden, men jeg er vel ikke den eneste her i verden. ;) Vet at jeg burde skifte nå, jeg lekker morsmelk om natta og ungen gulper og sånn, så egentlig burde kanskje overmadrassen hatt seg en vask og.

*mimre, mimre...om gulp og melkelekkasje...*

Koser du deg med minstejenta, Åsemor? Hvor gammel er hun blitt nå - to-tre uker?

Med hun minste mi syntes jeg det var så deilige hvis jeg hadde anledning til bare å¨være i senga, amme, sove, drikke og spise litt selv, sove, skifte bleie på badet, tasse inn igjen og bare leve i baby-verdenen noen timer, og kjenne den deilig lukta fra henne!

Ikke så ofte jeg var helt alene, og kunne leve i denne boblen, men jeg nøyt det når jeg kunne :-)

Skrevet

''Lister meg ut av senga etter sex på en ganske finurlig måte, så da blir det sjelden søl.''

Du har teken på å komme deg ut av senga og tasse ut på badet med beina knipt sammen, du og :-) ?

Blir ikke så ofte søl her heller. Og blir det det, så gidder jeg sjelden å skifte før de to ukene er gått likevel...!

Vi har et håndkle liggende ved sengen og når det er så stivt at det står av seg selv så skiftes det ut med et rent et. ;o)

Har vi glemt håndkle får en av oss tasse ut på badet etter et nytt. Om ungene er hos oss og vi har glemt håndkle så er det hans t-skjorte som får gjøre nytten. ;o)

Skrevet

Alle er kjempeflinke til å skifte regelmessig på sengene ser jeg! Vi tar sengene når vi syns de ser ut som de må skiftes på. Blir kanskje litt sjeldnere enn det alle her gjør? Jeg mangler dessverre et husmor-gen. For øvrig er jeg veldig flink til å gjøre som flowy!

*lusker ut av tråden igjen*

Skrevet

Vi har et håndkle liggende ved sengen og når det er så stivt at det står av seg selv så skiftes det ut med et rent et. ;o)

Har vi glemt håndkle får en av oss tasse ut på badet etter et nytt. Om ungene er hos oss og vi har glemt håndkle så er det hans t-skjorte som får gjøre nytten. ;o)

*hahaha*

Skrevet

*mimre, mimre...om gulp og melkelekkasje...*

Koser du deg med minstejenta, Åsemor? Hvor gammel er hun blitt nå - to-tre uker?

Med hun minste mi syntes jeg det var så deilige hvis jeg hadde anledning til bare å¨være i senga, amme, sove, drikke og spise litt selv, sove, skifte bleie på badet, tasse inn igjen og bare leve i baby-verdenen noen timer, og kjenne den deilig lukta fra henne!

Ikke så ofte jeg var helt alene, og kunne leve i denne boblen, men jeg nøyt det når jeg kunne :-)

5 uker. ;) Får ikke vært så mye bare babymamma, 2-åringen krever mer enn nok, så babyen ver stort sett bare et vedheng. ;)

Skrevet

Joda, vi har nå brukt både truse, t-skjorte og sokker i nødsfall, vi og - hvis vi ikke orker å tasse ut på badet... :-D

Og det blir sabla stivt når det tørker, ja!!!!

Skrevet

5 uker. ;) Får ikke vært så mye bare babymamma, 2-åringen krever mer enn nok, så babyen ver stort sett bare et vedheng. ;)

Det der vet jeg alt om - men prøv å ha litt tid alene av og til, både med den lille og med den store! Har hun store noe barnehage, eller har dere henne hjemme på heltid?

Husker jeg klarte å sovne på benken i lekeplassen da nr to var baby og toåringen lekte i sandkassa....!

Og jeg klarte å sovne mens jeg leste for toåringen og ammet babyen, sittende i sofaen :-D

Skrevet

Alle er kjempeflinke til å skifte regelmessig på sengene ser jeg! Vi tar sengene når vi syns de ser ut som de må skiftes på. Blir kanskje litt sjeldnere enn det alle her gjør? Jeg mangler dessverre et husmor-gen. For øvrig er jeg veldig flink til å gjøre som flowy!

*lusker ut av tråden igjen*

Jeg må vel luske ut sammen med deg, jeg skifter heller ikke så ofte som annenhver uke, men mer når jeg synes det er på tide... Husmorgenet hoppet over min generasjon tror jeg.

Skrevet

Det der vet jeg alt om - men prøv å ha litt tid alene av og til, både med den lille og med den store! Har hun store noe barnehage, eller har dere henne hjemme på heltid?

Husker jeg klarte å sovne på benken i lekeplassen da nr to var baby og toåringen lekte i sandkassa....!

Og jeg klarte å sovne mens jeg leste for toåringen og ammet babyen, sittende i sofaen :-D

''Og jeg klarte å sovne mens jeg leste for toåringen''

Det har jeg gjort også! Var en periode mens ungene var 3 og 5 år at jeg tydeligvis var ganske sliten for jeg husker at jeg flere ganger sovnet mens jeg leste høyt for dem om ettermiddagen! :o)

Skrevet

Jeg må vel luske ut sammen med deg, jeg skifter heller ikke så ofte som annenhver uke, men mer når jeg synes det er på tide... Husmorgenet hoppet over min generasjon tror jeg.

Godt å vite at jeg ikke er alene ;-)

I dag har jeg vært uvanlig flink da, skrubbet vinduspostene og greier! Jeg får sånne skippertaknykker en gang i blant og da går det unna som bare det. Sengene har jeg ikke tatt i dag da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...