Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere sengetøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært lite hjemme i sommer så det har vært dårlig med sengetøysskift, men jeg har skiftet ofte der jeg har vært da! :o)

Men nå ga du meg det sparket bak som jeg trengte så nå har jeg skiftet her hjemme og... Og siden jeg ikke liker å ha skittent sengetøy liggende (det tar så stor plass!) så måtte jeg vaske, dermed måtte jeg henge opp det nyvaskede tøyet som har ligget i vaskemaskina noen dager (herregud for en husmor jeg er...) og da måtte jeg ta ned alt fra de to fulle klesstativene - så du fikk meg til å ta et aldri så lite og sårt tiltrengt skippertak her i kveld! Tænk ju! ;o)

Det derre har jeg drivi med i dag også. Holdt på i tre timer med å brette klær, vaske klær, henge opp klær og skifte sengetøy. Uheldigvis har vi ganske mye tørkeplass og der henger tøyet i ukesvis

Skrevet

Det derre har jeg drivi med i dag også. Holdt på i tre timer med å brette klær, vaske klær, henge opp klær og skifte sengetøy. Uheldigvis har vi ganske mye tørkeplass og der henger tøyet i ukesvis

Kan du la tøyet henge i ukesvis????!!!!!

Huff da, er glad jeg ikke har så god plass....

Tørker tøyet ute, så sant det er vært til det. Har hendt det har kommet regn jeg ikke har beregnet (ha ha ha), og da må det henge en dag eller to ekstra, men da kommer jeg på etterkudd med plass for det nye skittentøyet....

Har tørketrommel, men liker den egentlig ikke, så der tørker jeg bare tøy når det ikke går ute eller jeg ikke har plass inne.

Skrevet

Vi har et håndkle liggende ved sengen og når det er så stivt at det står av seg selv så skiftes det ut med et rent et. ;o)

Har vi glemt håndkle får en av oss tasse ut på badet etter et nytt. Om ungene er hos oss og vi har glemt håndkle så er det hans t-skjorte som får gjøre nytten. ;o)

Jeg tror vi må være i slekt, Lillemus. Klær oppå vaskemaskina og sexhådklær er noe jeg også praktiserer. Tihi :)

Skrevet

Annenhver uke. Jeg har et veldig splittet forhold til dette med sengetøy. På den ene siden hater jeg å skifte, (det er ved siden av å tømme oppvaskmaskinen det verste jeg vet!) på den annen side så elsker jeg å legge meg med helt rent sengetøy i senga. Kompromisset blir annenhver uke.

Skrevet

Kan du la tøyet henge i ukesvis????!!!!!

Huff da, er glad jeg ikke har så god plass....

Tørker tøyet ute, så sant det er vært til det. Har hendt det har kommet regn jeg ikke har beregnet (ha ha ha), og da må det henge en dag eller to ekstra, men da kommer jeg på etterkudd med plass for det nye skittentøyet....

Har tørketrommel, men liker den egentlig ikke, så der tørker jeg bare tøy når det ikke går ute eller jeg ikke har plass inne.

Vi har tørkesnorer i badstua, + et par sammenklappbare klesstativ. -også har jeg vært sykemeldt et par uker uten å kunne løfte og styre så mye. Så det hang vel en 2-3 maskiner der i 10-12 dager ihvertfall

Skrevet

Vi har tørkesnorer i badstua, + et par sammenklappbare klesstativ. -også har jeg vært sykemeldt et par uker uten å kunne løfte og styre så mye. Så det hang vel en 2-3 maskiner der i 10-12 dager ihvertfall

Jamen.... i løpet av de 10-12 dagene, samlet det seg ikke opp med sånn ca 7-8 nye maskiner med skittentøy?

Skrevet

Jamen.... i løpet av de 10-12 dagene, samlet det seg ikke opp med sånn ca 7-8 nye maskiner med skittentøy?

Joda. Så når jeg begynte på sjauen på mandag var det litt å gjøre. Har vel vaska 7-8 maskiner på ei uke nå, og enda er det et par igjen.

Nå er faktisk det rene tøyet i skuffene sine, istedenfor å bli tatt rett fra snora og brukt..

Skrevet

''Lister meg ut av senga etter sex på en ganske finurlig måte, så da blir det sjelden søl.''

Du har teken på å komme deg ut av senga og tasse ut på badet med beina knipt sammen, du og :-) ?

Blir ikke så ofte søl her heller. Og blir det det, så gidder jeg sjelden å skifte før de to ukene er gått likevel...!

Hehe.. Ja, det er jeg faktisk ekspert på. Godt at vi er flere i klubben. :-)

Skrevet

Om sommeren bruker jeg verandaen som tørkeplass og siden jeg var så lite hjemme ble et stativ stående i ukesvis. Var bare å kaste mange av plaggene etterpå, sola hadde laget en flott hvit stripe tvers over mange av dem der bretten over snora var... *Sukk*

Skrevet

Det der vet jeg alt om - men prøv å ha litt tid alene av og til, både med den lille og med den store! Har hun store noe barnehage, eller har dere henne hjemme på heltid?

Husker jeg klarte å sovne på benken i lekeplassen da nr to var baby og toåringen lekte i sandkassa....!

Og jeg klarte å sovne mens jeg leste for toåringen og ammet babyen, sittende i sofaen :-D

Vi sover veldig godt på natta, så jeg har foreløpig ikke behøvd å sove på dagtid nesten i det hele tatt.

Største går i barnehagen, så jeg har nok tid alene med minstesnuppa. Litt verre med alenetid til hun største, da babyen er veldig uforutsigbar med puppekrav. Så jeg kan liksom ikke være borte fra henne mer enn 20 minutter og vite at hun ikke trenger pupp. Men må få det til litt etter hvert. Har forsåvidt veldig mye tid med største når babyen sover, men må liksom hele tiden ha kontroll på hun minste og, og avbryte leken med største for å amme. (Dog har jeg mange ganger ammet og bygget duplo samtidig altså!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...