drizzle Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Badet i leiligheten er flislagt på gulvet. Etterhvert har det lagt seg et ujevnt, svart belegg på fugemassen spesielt i kroker som ikke blir vasket så ofte. Har prøvd å få det bort med skurekrem og mye gnikking, men får bare bort halvparten, knapt nok det. Det ser ikke så pent ut, jeg lurer på hva det egentlig er? Er det bare skikkelig skittent, eller er det en type mugg eller lignende? Er det noen som har et godt svar på dette? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Dette er nok sopp. Bland vann og klorin 50/50 og skrubb fugene med en gammel tannbørste. Det skal få bort soppen. 0 Siter
Elis31 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Dette er nok sopp. Bland vann og klorin 50/50 og skrubb fugene med en gammel tannbørste. Det skal få bort soppen. At det var sort høres jo ikke helt bra ut. Kan dere ha et muggproblem. Jeg kjøpte meg e nbillig steamer på Clas Ohlson den syntes jeg renser bra opp på sånne små områder, som fuger og krinkler og kroker i dusjen. Hm...lurer på hvor bra en dyr steamer ville vært?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.