Gjest Langvarige blødninger Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kvinne 40 år, slank og trener. Etter mange måneder (3-4 mnd) med langvarige moderate blødninger, (3 - 4 uker) med maks 1 til 2 uker opphold innimellom, begynner dette virkelig å gå ut over psyke og sexliv. Siste blødningsperiode har vart i over 4 uker og pågår fortsatt. Blødningene varierer mellom å være friskt blod og mere klumpete - koagulert. Celleprøve og slimhinne er ifølge legen ok. Har iløpet av de senere år prøvd ulike prevansjonsmiddel (ulike p-piller, hormonspiral, vanlig spiral, p-sprøyte). Prøvde p-sprøyte for ca. 7 mnd siden men har ikke tatt noe etter det. Alle preparater - som jeg har prøvd minst i et halvt år - har gitt blødningsforstyrrelser. Trodde derfor at etterhvert som jeg fikk alle hormoner ut av kroppen at en normal syklus skulle ettablere seg, men nå er det værre enn noen sinne. Siste runde med p-pille ga i tillegg sterk hodepine og brystkrampe så det tør jeg ikke prøve igjen. Det er endel hjerte-/karsykdommer i familien. Hva gjør jeg, er det noen undersøkelser jeg bør få gjort? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285045-langvarige-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.