Gjest mij Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 nei, for nå har jeg gått til innkjøp av en liten stepmaskin til å ha her hjemme, den er riktig snerten - bare pedalene og strikker med håndtak til å dra i, så den kan skyves bort under senga el.l. Ingen unnskyldninger duger nå, for hver episode av Friends som gjenstår på DVD må jeg nå tråkke i vei på maskina. en halvtime annenhver dag burde jeg da klare?! 5 kg skal av snarest mulig ;-) *optimist* 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Jeg tror det er litt vel abisiøst å tro at man plutselig skal orke å trene hver dag om man ikke har trent noe tidligere. Selv har jeg satt meg som mål å komme meg ut på sykkel / jogging / rask gåtur minst 2 ganger i uka + minst en runde med div. styrkeøvelser og litt vekter. Gjør jeg mer så er det bare fint, men dette er det jeg minimum bør rekke i løpet av uke. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Jeg tror det er litt vel abisiøst å tro at man plutselig skal orke å trene hver dag om man ikke har trent noe tidligere. Selv har jeg satt meg som mål å komme meg ut på sykkel / jogging / rask gåtur minst 2 ganger i uka + minst en runde med div. styrkeøvelser og litt vekter. Gjør jeg mer så er det bare fint, men dette er det jeg minimum bør rekke i løpet av uke. Har jogget masse etter fødselen, gått ned 15 av de 18 kg jeg la på meg, men det er blitt litt for hektisk til at jeg har kunnet jogge noe særlig de siste ukene. Derfor satser jeg på innetrening :-) 0 Siter
flowy Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Veldig bra. Jeg har en selv og det er kjempeeffektivt. Du kommer til å få den sprettrumpa! 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Har jogget masse etter fødselen, gått ned 15 av de 18 kg jeg la på meg, men det er blitt litt for hektisk til at jeg har kunnet jogge noe særlig de siste ukene. Derfor satser jeg på innetrening :-) Nå så jeg jo at du skrev anennhver dag også, ikke hver dag. *Rister på hodet, oppgitt over seg selv* Det klarer du sikkert helt fint! ) *Oppmuntrer* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Veldig bra. Jeg har en selv og det er kjempeeffektivt. Du kommer til å få den sprettrumpa! Jepp, satser på det ;-) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Hvordan går det med trimmingen? Selv har jeg gått til innkjøp av en trimsykkel - så får vi se da :-) Ønsker deg masse lykke til! Har du viljen, klarer du det vet du.. ) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Hvordan går det med trimmingen? Selv har jeg gått til innkjøp av en trimsykkel - så får vi se da :-) Ønsker deg masse lykke til! Har du viljen, klarer du det vet du.. ) Gutta mine holder på å pakke den ut nå. Rakk aldri det i går, men i kveld skal jeg til pers etter at ungene er i seng! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Veldig bra. Jeg har en selv og det er kjempeeffektivt. Du kommer til å få den sprettrumpa! Er det effektivt altså? 0 Siter
flowy Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Er det effektivt altså? Ja, det er det. Merker det godt i underkroppen. Sterkere lår, slankere bein og finere rumpe. Merker det litt på midjen og nederst i magen også. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Ja, det er det. Merker det godt i underkroppen. Sterkere lår, slankere bein og finere rumpe. Merker det litt på midjen og nederst i magen også. Jaja, da er det bare å handle da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.