Gå til innhold

Ingen vei tilbake..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, for nå har jeg gått til innkjøp av en liten stepmaskin til å ha her hjemme, den er riktig snerten - bare pedalene og strikker med håndtak til å dra i, så den kan skyves bort under senga el.l.

Ingen unnskyldninger duger nå, for hver episode av Friends som gjenstår på DVD må jeg nå tråkke i vei på maskina. en halvtime annenhver dag burde jeg da klare?! 5 kg skal av snarest mulig ;-)

*optimist*

Skrevet

Jeg tror det er litt vel abisiøst å tro at man plutselig skal orke å trene hver dag om man ikke har trent noe tidligere. Selv har jeg satt meg som mål å komme meg ut på sykkel / jogging / rask gåtur minst 2 ganger i uka + minst en runde med div. styrkeøvelser og litt vekter. Gjør jeg mer så er det bare fint, men dette er det jeg minimum bør rekke i løpet av uke.

Skrevet

Jeg tror det er litt vel abisiøst å tro at man plutselig skal orke å trene hver dag om man ikke har trent noe tidligere. Selv har jeg satt meg som mål å komme meg ut på sykkel / jogging / rask gåtur minst 2 ganger i uka + minst en runde med div. styrkeøvelser og litt vekter. Gjør jeg mer så er det bare fint, men dette er det jeg minimum bør rekke i løpet av uke.

Har jogget masse etter fødselen, gått ned 15 av de 18 kg jeg la på meg, men det er blitt litt for hektisk til at jeg har kunnet jogge noe særlig de siste ukene. Derfor satser jeg på innetrening :-)

Skrevet

Veldig bra. Jeg har en selv og det er kjempeeffektivt. Du kommer til å få den sprettrumpa! :)

Skrevet

Har jogget masse etter fødselen, gått ned 15 av de 18 kg jeg la på meg, men det er blitt litt for hektisk til at jeg har kunnet jogge noe særlig de siste ukene. Derfor satser jeg på innetrening :-)

Nå så jeg jo at du skrev anennhver dag også, ikke hver dag. *Rister på hodet, oppgitt over seg selv* Det klarer du sikkert helt fint! :o) *Oppmuntrer*

Skrevet

Veldig bra. Jeg har en selv og det er kjempeeffektivt. Du kommer til å få den sprettrumpa! :)

Jepp, satser på det ;-)

Skrevet

Hvordan går det med trimmingen?

Selv har jeg gått til innkjøp av en trimsykkel - så får vi se da :-)

Ønsker deg masse lykke til! Har du viljen, klarer du det vet du.. :o)

Skrevet

Hvordan går det med trimmingen?

Selv har jeg gått til innkjøp av en trimsykkel - så får vi se da :-)

Ønsker deg masse lykke til! Har du viljen, klarer du det vet du.. :o)

Gutta mine holder på å pakke den ut nå. Rakk aldri det i går, men i kveld skal jeg til pers etter at ungene er i seng!

Gjest Persille
Skrevet

Er det effektivt altså?

Skrevet

Er det effektivt altså?

Ja, det er det. Merker det godt i underkroppen. Sterkere lår, slankere bein og finere rumpe. Merker det litt på midjen og nederst i magen også.

Skrevet

Ja, det er det. Merker det godt i underkroppen. Sterkere lår, slankere bein og finere rumpe. Merker det litt på midjen og nederst i magen også.

Jaja, da er det bare å handle da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...