Gå til innhold

Hva er tilleggene når en tjener 320000 kr i

Anbefalte innlegg

Gjest hva tjener................
Skrevet

staten? Hvor kan en finne en oversikt på dette? kvelds og helgetillegg,

Skrevet

Spørs vel hva du er ansatt som? Veiarbeider? Helsevesnet? Eller noe helt annet?

Gjest vernepleier
Skrevet

Jeg har 320 000 i grunnlønn

(tilsvarer en timelønn på kr 173,50)

Kveldstillegg på kr 52 og helgetillegg på kr 27.

Skrevet

Jeg har 320 000 i grunnlønn

(tilsvarer en timelønn på kr 173,50)

Kveldstillegg på kr 52 og helgetillegg på kr 27.

Hvor mye utgjør tilleggene pr mnd i turnus da? (skal jobbe dag og kveldsvakter, ikke natt). Og jeg skal jobbe i helsevesenet. takk for svar.

Gjest vernepleier
Skrevet

Hvor mye utgjør tilleggene pr mnd i turnus da? (skal jobbe dag og kveldsvakter, ikke natt). Og jeg skal jobbe i helsevesenet. takk for svar.

Det må du bare regne ut selv, det er ikke noe standard for det, kommer helt an på turnusen din det da... Men vil tippe ca 4000, med helgetillegg og jobb hver 3. helg, for regner med du skal jobbe helg også.

Men hvis du gir meg de eksagte vaktene så kan jeg regne det ut helt nøyaktig til deg;)

Skrevet

Det må du bare regne ut selv, det er ikke noe standard for det, kommer helt an på turnusen din det da... Men vil tippe ca 4000, med helgetillegg og jobb hver 3. helg, for regner med du skal jobbe helg også.

Men hvis du gir meg de eksagte vaktene så kan jeg regne det ut helt nøyaktig til deg;)

He he, takk for svar. Skal nok regne det ut sånn ca. Var bare spent på hva jeg ville ligge på pr mnd. Tipper rundt 30.000 kr brutto da.

Ha en fin dag...

Gjest vernepleier
Skrevet

He he, takk for svar. Skal nok regne det ut sånn ca. Var bare spent på hva jeg ville ligge på pr mnd. Tipper rundt 30.000 kr brutto da.

Ha en fin dag...

Bare hyggelig:)

Ha en fin dag du også - og lykke til i jobben:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...